ЕТАПНІСТЬ УТВОРЕННЯ БРЕНДОВОГО СТИЛЮ НА ПРИКЛАДІ БУДИНКУ МОДИ ЛУЇ ВІТТОН
DOI:
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2021.1.8Ключові слова:
дизайнер, бренд, стиль бренду, брендова культура, дизайн-продукт, Луї ВіттонАнотація
Мета – дослідити історичний досвід по створенню брендової продукції на прикладі становлення та розвитку будинку моди Луї Віттон. Методологія. В роботі використано методи літературно-аналітичного та системно-історіографічного аналізу. Для вивчення об'єкта дослідження та найбільш впливових на його розвиток факторів застосовано критичний аналіз наукових та популярних публікацій, проаналізовано матеріали щодо історії утворення стилю бренду, встановлено передумови виникнення графічного стилю Луї Віттон як прикладу ідентифікації модних товарів за допомогою сукупності знакових ідентифікаційних елементів. Результати. На кожному етапі формування стилю модного будинку "Луї Віттон" зберігаються головні ознаки бренду, що виражають ідею відповідності виробів у визначеному сегменті ринку. Водночас, основні елементи символіки бренду знаходяться в постійному розвитку відповідно до маркетингової політики та тенденцій моди, що забезпечує актуальність продукції "Луї Віттон" протягом багатьох десятиліть. Сьогодні тенденція ідентифікації модних товарів зі статусом людини набуває характеру ретельно спланованого процесу. Завданням сучасного дизайну є охопити найбільший спектр споживчих потреб, звертаючись до історії відомих брендів та зосереджуючи свої зусилля на моделях майбутнього. Наукова новизна полягає у висвітленні інноваційних етапів формування дизайну брендової продукції як окремого напрямку діяльності.