ДОСЛІДЖЕННЯ НАРАТИВНОЇ МОВИ У ТРАДИЦІЙНІЙ КИТАЙСЬКІЙ ІЄРОГЛІФІЧНІЙ ГРАФІЦІ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.2.2Ключові слова:
культурні чинники, зв'язок між ієрогліфами, наративне вираження, китайська ієрогліфічна графіка, традиційний стильАнотація
Мета: проаналізувати форми графічної наративної репрезентації традиційних китайських ієрогліфів та їхню ідеологічну генезу, зосередившись на поєднанні первісного значення ієрогліфів і взаємозв'язку між ієрогліфами та схемами, виявити функції та організацію системи, щоб узагальнити задіяні дизайнерські форми і техніки.
Методи дослідження. Ідеологічні та стилістичні основи графічних наративів китайських ієрогліфів проаналізовано за допомогою методу літературної індукції та міждисциплінарного методу дослідження. У поєднанні з методом кейс-стаді типові форми вираження аналізуються з точки зору наративного механізму.
Результати. З точки зору наративного вираження, зазначено, що традиційний китайський ієрогліфічний графічний дизайн знаходиться під впливом культури китайських ієрогліфів і національної ідеології, таким чином узагальнюючи типові форми вираження, включаючи текстову піктографізацію, приховування сенсу і множинні візуальні рівні.
Наукова новизна. Поєднання теорій філології та культури, поєднання ідеологічної лінії традиційного китайського ієрогліфічного графічного наративного дизайну та спроба пояснити формальні відмінності від аналогічних робіт у Європі та США, щоб висвітлити націоналізовані характеристики дизайну.
Практична значущість. Дослідження допоможе дизайнерам розпізнати сутність традиційної китайської дизайнерської думки та зрозуміти правила організації елементів і вираження на рівні наративу, щоб надихнути їх на створення інноваційних дизайнів на практиці.
Ключові слова: традиційний стиль, китайська ієрогліфічна графіка, наративне вираження, зв'язок між ієрогліфами, культурні чинники.