СЕМІОТИКА ЕТНОМОТИВІВ У РЕКЛАМІ: МИСТЕЦТВОЗНАВЧИЙ ПОГЛЯД НА ТРАДИЦІЮ І СУЧАСНІСТЬ

Автор(и)

  • І. О. Сиваш Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.17

Ключові слова:

мистецтвознавство, стилістика реклами, національний стиль, етномотиви, етномистецькі традиції, семіотика, етнодизайн

Анотація

Мета: дослідити семіотичні особливості використання етномотивів у рекламних комунікаціях, розглянути мистецтвознавчі аспекти національної символіки в рекламі, визначити баланс між традицією та сучасністю в рекламному дизайні.

Методологія ґрунтується на системно-структурному, історико-мистецтвознавчому та компаративному методах, які дозволяють виявити чинники етнодизайну, розглядати його як цілісну систему проєктування, а також розкрити вагомий вплив семіотики етномотивів у рекламі.

Результати. Досліджено семіотику етномотивів у рекламі та їх вплив на формування національної ідентичності, адже сучасна рекламна індустрія все частіше звертається до етномотивів, використовуючи національну символіку, орнаменти, кольори, культурні коди. Також встановлено, що використання етномотивів у рекламі є потужним інструментом для встановлення емоційного зв’язку зі споживачем та підкреслення національної ідентичності бренду.

Наукова новизна. Стаття розкриває значення етномотивів як носіїв культурної пам’яті, аналізує особливості їх візуального кодування в рекламі та пропонує підходи до збереження автентичності при адаптації етнічної естетики до сучасних графічних рішень.

Практична значущість. Семіотика етномотивів у рекламі є важливим інструментом формування національної ідентичності, однак її використання вимагає усвідомленого підходу. Головним викликом є необхідність збереження автентичності при адаптації традиційної естетики до сучасного рекламного простору. Ефективна інтеграція етномотивів можлива за умови балансу між традицією та інновацією, що сприятиме як збереженню культурної спадщини, так і розвитку конкурентоспроможного візуального брендингу України.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-17

Як цитувати

Сиваш, І. О. (2025). СЕМІОТИКА ЕТНОМОТИВІВ У РЕКЛАМІ: МИСТЕЦТВОЗНАВЧИЙ ПОГЛЯД НА ТРАДИЦІЮ І СУЧАСНІСТЬ. Art and Design, (4), 223–229. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.4.17

Номер

Розділ

Articles