ОБРАЗНЕ МИСЛЕННЯ В СТРУКТУРІ ВІТЧИЗНЯНОЇ ДИЗАЙН-ОСВІТИ

Автор(и)

  • Н. Д. Креденець Львівський коледж індустрії моди Київського національного університету технологій та дизайну
  • А. О. Семко Львівський коледж індустрії моди Київського національного університету технологій та дизайну
  • Л. Р. Шпирало-Заточна Львівська національна академія мистецтв

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2019.2.8

Ключові слова:

творчий процес, образне мислення, уява, дизайнер, дизайн-освіта, проектна культура

Анотація

Мета. Виявити особливості та складові образного мислення в контексті навчальних завдань мистецьких дисциплін з професійної підготовки дизайнерів на сучасному етапі розвитку вітчизняної дизайн-освіти. У дослідженні застосовані такі методи: аналітичний, систематизації та узагальнення, що забезпечило достовірність та обґрунтованість результатів дослідження. Розглянуто особливості підготовки дизайнерів в освітній сфері в контексті опанування ними образотворчої бази як важливої складової комплексу навчальних дисциплін в структурі вітчизняної дизайн-освіти. Увагу приділено аспектам розвитку образного мислення, його внутрішній природі та сутнісним характеристикам. На прикладі вирішення декоративного натюрморту висвітлюються різні рівні завдань, які ставляться перед студентами-дизайнерами з метою оволодіння ними образотворчими знаннями. З’ясовано роль цього початкового курсу, введеного в навчальний процес, в плані професійної підготовки та особистісної реалізації творчих здібностей дизайнерів. Наукова новизна полягає у визначенні та висвітленні основних складових образного мислення,
що дозволило окреслити шляхи та методи формування образотворчої грамотності в структурі сучасної дизайн-освіти.  
Практична  значущість.  Система  живописно-графічних  завдань  може  стати  основою  для подальшого  вдосконалення  учбових  програм  „Живопис”,  „Основи  художньої  графіки”.  Матеріали дослідження  можуть  враховуватися  при  вивченні  суміжних  проблем  з  підготовки  студентів-дизайнерів і викладачів художніх і педагогічних закладів освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-24

Як цитувати

Креденець, Н. Д., Семко, А. О., & Шпирало-Заточна, Л. Р. (2019). ОБРАЗНЕ МИСЛЕННЯ В СТРУКТУРІ ВІТЧИЗНЯНОЇ ДИЗАЙН-ОСВІТИ. Art and Design, (2), 87–95. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2019.2.8

Номер

Розділ

Articles

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.