ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ТРІЗ ДЛЯ СПРИЙНЯТТЯ СУЧАСНОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • T. I. Lagaeva Державний педагогічний університет імені «Іона Крянге»
  • A. I. Simak Державний педагогічний університет імені «Іона Крянге»

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2020.4.1

Ключові слова:

сучасна візуальна мова, теорія вирішення винахідницьких завдань (ТРІЗ), методи формоутворення, аналіз функцій методів, інтерпретація зображень

Анотація

Метою даного дослідження є пошук і освоєння методологічного інструмента­рію вживання Теорії Вирішення Винахід­ницьких Завдань (ТРІЗ) для поглибленого і усвідомленого сприйняття сучасного об­разотворчого мистецтва майбутніми ху­дожниками і професійними художниками. Методологія. Теоретичною основою дослідження були твори дослідників в галузях соціально-гуманітарного знання: культурології, мистецтвознавства, філосо­фії, семіотики. До методологічних основ дослідження належать системний підхід, структурно-семіотичний і структурний методи. Результати.Виконана диференціація, систематизація і класифікація методів формоутворення в образотворчому мистецтві шляхом адаптації методів ТРІЗ. Зібрана візуальна інформація по кожному з методів ТРІЗ. Як приклад представлений фрагмент дослідження для методу «Посередника», що включає підбір і інтерпретацію зображень, аналіз функцій методу та їх особливості, специфіка і ресурсні можливості. Наукова новизна. Наукова новизна полягає в досліджені художніх творів на основі адаптованих методів ТРІЗ, виявленні варіантів вживання даних методів та їх функціонального значення. Практична значущість дослідження полягає в поглибленому аналізі смислових і естетичних компонентів творів образотворчого мистецтва, що може сприяти підвищенню ефективності художньої комунікації і творчої реалізації художників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-15

Як цитувати

Lagaeva, T. I., & Simak, A. I. (2021). ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ТРІЗ ДЛЯ СПРИЙНЯТТЯ СУЧАСНОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Art and Design, (4), 29–40. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2020.4.1

Номер

Розділ

Articles

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають