ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА НА ЗАСАДАХ ТРАНСКОРДОННОГО ПАРТНЕРСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2018.2.2

Ключові слова:

моделювання, підприємництво, розвиток, транскордонний регіон, імітаційне моделювання, прогнозування

Анотація

У статті розглянуто процес імітаційного моделювання розвитку підприємництва на засадах транскордонного партнерства, обґрунтовано технологічну схему моделювання підтримки підприємництва на засадах транскордонного партнерства, яка ґрунтується на застосуванні методу імітаційного моделювання. В результаті аналізу стану та визначення стратегії розвитку прикордонного регіону окреслено проблеми, які необхідно вирішити у віддаленій перспективі. Змодельовано комплекс заходів розвитку підприємництва в рамках транскордонного партнерства, які базуються на двох рівнях: аналіз і прогноз ресурсного потенціалу транскордонного регіону та вироблення варіантів управлінських рішень щодо розвитку підприємництва на засадах транскордонного партнерства. Запропоновано імітаційне моделювання, на основі якого можна побудувати сценарії розвитку транскордонного регіону, спрямовані на вирішення двох основних проблем, а саме: виокремлення ключових моментів розвитку регіону і розробка на цій основі якісно різних варіантів його динаміки та всебічний аналіз і оцінка кожного з отриманих варіантів, вивчення їх структурних особливостей і можливих наслідків їх реалізації. На основі використання запропонованої економіко-математичної моделі імітаційного типу, системно варіюючи значення вхідних (екзогенних) параметрів моделі, можна одержувати інформацію про зміну основних соціально-економічних показників. Реалізація дослідження на комплексі імітаційного моделювання припускає проведення спрямованих обчислювальних експериментів, зміст яких визначається попередньо проведеним аналітичним дослідженням (як правило, із застосуванням методів планування експериментів), а результати є математично обґрунтовані.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олена Володимирівна Зарічна, Ужгородський національний університет

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту Ужгородського національного університету

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-01

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ