МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ВИСОКИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЙОГО ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК З ІНТЕГРАЦІЄЮ ТА ГЛОБАЛІЗАЦІЄЮ

Автор(и)

  • Олена Валеріївна Птащенко Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця https://orcid.org/0000-0002-2413-7648

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2018.3.6

Ключові слова:

hi-tech-маркетинг, міжнародний маркетинг, міжнародний маркетинг високих технологій, розвиток маркетингу, глобалізація, міжнародна інтеграція, економічна інтеграція, високотехнологічні продукти, ринок високих технологій, міжнародний ринок

Анотація

У статті розглянуто основні особливості міжнародного маркетингу високих технологій та його взаємозв’язок з процесами глобалізації та інтеграції. Визначено, що міжнародний маркетинг є самостійною галуззю діяльності підприємства за умови виходу на зовнішні ринки, яка є системою планування, реалізації, контролю та аналізу заходів впливу на багатонаціональне ринкове середовище й пристосування до його умов на підприємстві, що здійснює свою діяльність більш ніж в одній країні. В роботі зроблено акцент на те, що глобалізація міжнародної маркетингової діяльності пов'язана із взаємозалежністю країн Тріади, економічне, соціально-культурне та політико-правове середовище яких стає все більш однорідним, а також на появі наднаціональних сегментів, які посилюють ринкові можливості підприємства. Наголошується також на тому, що поглиблення маркетингової діяльності міжнародного розподілу праці та впровадження нових технологій створили можливості для просторового (територіального) роз'єднання окремих виробничих процесів. Сьогодні із національного процес виробництва перетворюється на інтернаціональний, міжнародний. Доведено, що сучасним інструментарієм міжнародного маркетингу високих технологій є Інтернет-маркетинг, який надає можливості швидкого інформаційного обміну, формування споживчої лояльності, збільшення аудиторії споживачів, прискорення процесу інформування та значно зменшує витрати на проведення маркетингової діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олена Валеріївна Птащенко, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

кандидат економічних наук, доцент, керівник відділу маркетингу та корпоративних комунікацій

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-13

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ