АНАЛІЗ СПІВРОБІТНИКІВ КОМПАНІЇ ЯК НОСІЇВ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Олена Миколаївна Афанасьєва Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
  • Валерія Вячеславівна Кошарна Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2018.4.6

Ключові слова:

етика бізнесу, корпоративна культура, управлінська етика, персонал, культура організації, мотивація, коучинг

Анотація

У статті проаналізовано основні фактори, що мають вплив на формування та становлення корпоративної культури. Останнім часом питання корпоративної культури, особливо у великих організаціях, дедалі більше привертає увагу теоретиків та практиків управління. Поняття корпоративної культури є відносно новим і недостатньо висвітленим з наукової точки зору як у нашій країні, так і за кордоном. Людина є фундаментом будь-якої компанії, в той же час, будь-яка організація спрямовує свою діяльність на людину. Різноманіття організаційної культури, яке кожен індивід привносить в організацію, вражає своєю багатогранністю. Такий широкий спектр визначається унікальністю кожного індивіду. Генетична база унікальна для кожної людини, що обумовлює різноманіття людей на планеті. Подвійну роль у побудові корпоративної культури вітчизняних комерційних структур відіграє індивідуалізм українців, обумовлений специфікою громадського життя. Оскільки утворення акціонерного капіталу здійснюється за принципом «через індивідуальне до колективного», з опосередкованим правом володіння, ця риса національного характеру сприяє формуванню норм корпоративної філософії. Надано визначення поняттю «корпоративної культури» як системі цінностей, переконань, вірувань, уявлень, очікувань, символів, а також дійових принципів, норм поведінки, традицій, ритуалів тощо, що склалася в організації або її підрозділах за час діяльності та які приймаються більшістю співробітників. Найбільш ефективною є система керівництва, в основі якої лежить заохочувальна практика. Сумлінне, ініціативне виконання розпоряджень керівництва, інтенсивна й творча робота виявляються в цьому разі залежно від системи винагороди. Стимулювання повинно бути вагомим для виконавця і посильним для фірми. Досліджено теоретичні й практичні аспекти формування корпоративної культури людини. Визначено місце персоналу у формуванні ефективності роботи підприємства. Доведено необхідність впровадження тренінгів, таких як коучинг, для розвитку персоналу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Олена Миколаївна Афанасьєва, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

старший викладач кафедри управління соціальними комунікаціями

Валерія Вячеславівна Кошарна, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

студент

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-25

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ