МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ ІЄРАРХІЇ ЦІЛЕЙ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ ІНДУСТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2413-0117.2019.2.8Ключові слова:
моделювання, підприємства готельно-рсторанної індустрії, система управління, цілі управління, прибутковість, ефективність, моделі формування оптимальної ієрархії цілей управління, гнучкість організаційної структури управлінняАнотація
У статті викладено результати дослідження щодо формування оптимальної ієрархії цілей функціонування підприємств готельно-ресторанної індустрії. Математично обґрунтовано формування цілей ефективного управління підприємствами готельно-ресторанної індустрії, що базується на системному наборі ключових параметрів. Доведено, що кожна управлінська дія повинна бути націлена на вирішення проблеми. Вирішенням проблеми, відповідно до результатів дослідження, вважається управлінське рішення, яке дає максимум для досягнення визначених цілей. Наголошується, що відсутність оптимально поставлених цілей спричинить, неможливість сформулювати проблему, без якої немає необхідності в прийнятті управлінських рішень. Цілі формують критерії для оцінки доцільності пропонованих управлінських рішень, а також визначають критерії для оцінки прогнозованого результату. Цілі, яких намагається досягнути керівництво підприємств готельно-ресторанної індустрії, занадто часто бувають недостатньо усвідомлені персоналом підприємств. Зважаючи на це, система цілей є одним з основних інструментів вирішення управлінських завдань, пов'язаних із функціонуванням організаційних структур управління підприємствами готельно-ресторанної індустрії. Отже, процес гнучкості організаційних структур управління підприємствами готельно-ресторанної індустрії пов'язаний з динамічним процесом формування оптимальної ієрархії цілей функціонування підприємств зазначеної сфери. Автором пропонується визнати, що гнучкість організаційної структури управління підприємств готельно-ресторанної індустрії може бути визначено на основі класифікації цілей управління.