МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ВИСОКИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Ірина Павлівна Отенко Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна https://orcid.org/0000-0001-7849-2381
  • Олена Валеріївна Птащенко Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна https://orcid.org/0000-0002-2413-7648

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2019.3.3

Ключові слова:

міжнародний маркетинг, високі технології, міжнародний маркетинг високих технологій, високотехнологічні підприємства, маркетингові дослідження

Анотація

У роботі розглянуто основні підходи до формування методології дослідження міжнародного маркетингу високих технологій. Теоретичним базисом представленої концепції міжнародного маркетингу високих технологій виступає синтезування таких концепцій та теорій, як: теорія інформатизації; теорія глобалізації; теорія прав власності; концепція високотехнологічного виробництва; концепція екологічних товарів і послуг; концепція соціально-етичного маркетингу; концепція хай-тек маркетингу; концепція економіки знань; концепція стійкого розвитку; маркетингова концепція. Зважаючи на високу складність управління розвитком високотехнологічного підприємства, можливо виділити декілька основних підходів: системний, функціональний, комплексний, комунікаційно-інформаційний, динамічний та стратегічний. Виділено основні принципи розвитку міжнародного маркетингу високих технологій (єдності; пропорційності; оптимального співвідношення; адекватності; тотожності; об’єктивності; ґрунтовності; гнучкості; рівневості; відкритості і подвійності). Представлено основну гіпотезу дослідження, яка зводиться до того, що міжнародний маркетинг високих технологій може бути використаний як механізм забезпечення розвитку високотехнологічних галузей та сприятиме прискоренню процесів глобалізації та інтеграції в економіці України.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Ірина Павлівна Отенко, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародного бізнесу та економічного аналізу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, Україна

Олена Валеріївна Птащенко, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

кандидат економічних наук, доцент, керівник відділу маркетингу та корпоративних комунікацій Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-19

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ