ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ БЕЗРОБІТНИХ НА СУЧАСНОМУ РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ ЯК ЧАСТИНА СТАНОВЛЕННЯ БРЕНДИНГУ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олена В. Птащенко Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця https://orcid.org/0000-0002-2413-7648
  • Юлія М. Тер-Карапетянц Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2018.1.1

Ключові слова:

професійне навчання, ринок праці, попит та пропозиція на ринку праці, безробіття, професійне навчання безробітних

Анотація

Успішний розвиток підприємництва серед безробітних має передбачати ефективну державну підтримку тих громадян, які бажають відкрити власну справу, створення сприятливих умов, у тому числі і належної фінансово-кредитної, податкової політики тощо. Водночас за нестабільного законодавства щодо малого та середнього бізнесу, високого до останнього часу податкового тиску, невизначеності щодо напрямів розвитку підприємництва, результативність професійного навчання безробітних з підприємницької діяльності залишається незначною. В роботі представлено огляд вікового безробіття та зроблено аналіз актуальних тенденцій ринку праці в контексті впровадження технологій професійного навчання безробітних. На основі аналізу доведено, що сучасні технології настільки швидко змінюють світ, що для комфортного та безпечного життя в ньому потрібні абсолютно нові спеціальності та професії. За такої складної ситуації на ринку праці варто звернути особливу увагу на новітні технології у сфері освіти, розвиток маркетингу освіти та створення освітніх програм, націлених на формування нових навичок та компетентностей у працездатного населення України. Зважаючи на кардинальні зміни в системі освіти, еволюцію освітніх послуг та впровадження прогресивних маркетингових освітніх технологій, освіта стала являти собою зростаючу та перспективну галузь економіки, яка з кожним роком збільшує обсяг попиту і пропозиції на освітні послуги. Наразі ринок освітніх послуг як сфера суспільної діяльності найбільше потребує засобів масової інформації для встановлення і підтримки постійних зв’язків між його суб’єктами. У висновку підкреслюється, що сучасний заклад вищої освіти неможливо уявити без опосередкованих форм спілкування і спеціальних засобів зв’язку між різними його суб’єктами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Олена В. Птащенко, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

кандидат економічних наук, доцент, керівник відділу маркетингу та корпоративних комунікацій Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця

Юлія М. Тер-Карапетянц, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

викладач кафедри економіки і маркетингу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-23

Номер

Розділ

МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ