ІНСТРУМЕНТИ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2413-0117.2019.4.6Ключові слова:
маркетингові інструменти, міжнародний маркетинг, маркетинговий комплекс, високі технології, високотехнологічна продукціяАнотація
У статті розглянуто основні положення міжнародного маркетингу та безпосередньо його інструментарій. Представлено особливості високотехнологічного продукту, а також основні елементи його просування. Реалії глобалізаційних процесів в економіці висувають багато вимог для сталого розвитку підприємницької діяльності, особливо для інноваційно активних підприємств, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю. Інтенсивний розвиток ринкової економіки завжди супроводжується активізацією підприємництва. Підприємницька діяльність – це проєктування, організація та поєднання факторів виробництва для створення нових товарів та послуг, які, своєю чергою, дозволяють максимізувати прибуток та задовольнити потреби суспільства. Однією з новітніх тенденцій розвитку підприємництва в останні декілька років виступає підприємництво у сфері високих технологій. Такі тенденції продиктовані сучасними змінами глобального економічного простору та трансформацією поведінки споживачів продукції в глобальному вимірі. Так, прискорюється споживання продукції та скорочується життєвий цикл товару, насамперед, через суттєве скорочення стадії насичення ринку, тобто стадії зрілості. Споживачі звертають увагу на новинки різних рівнів та у своїй свідомості готові заплатити за інновацію чималі кошти. За таких умов основними інструментами просування високотехнологічного продукту стають комунікаційний маркетинговий інструментарій (Інтернет-маркетинг та йог види) та персоналізована специфічна реклама.