ІНСТРУМЕНТИ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • Ілля Васильович Хаджинов Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2019.4.6

Ключові слова:

маркетингові інструменти, міжнародний маркетинг, маркетинговий комплекс, високі технології, високотехнологічна продукція

Анотація

У статті розглянуто основні положення міжнародного маркетингу та безпосередньо його інструментарій. Представлено особливості високотехнологічного продукту, а також основні елементи його просування. Реалії глобалізаційних процесів в економіці висувають багато вимог для сталого розвитку підприємницької діяльності, особливо для інноваційно активних підприємств, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю. Інтенсивний розвиток ринкової економіки завжди супроводжується активізацією підприємництва. Підприємницька діяльність – це проєктування, організація та поєднання факторів виробництва для створення нових товарів та послуг, які, своєю чергою, дозволяють максимізувати прибуток та задовольнити потреби суспільства. Однією з новітніх тенденцій розвитку підприємництва в останні декілька років виступає підприємництво у сфері високих технологій. Такі тенденції продиктовані сучасними змінами глобального економічного простору та трансформацією поведінки споживачів продукції в глобальному вимірі. Так, прискорюється споживання продукції та скорочується життєвий цикл товару, насамперед, через суттєве скорочення стадії насичення ринку, тобто стадії зрілості. Споживачі звертають увагу на новинки різних рівнів та у своїй свідомості готові заплатити за інновацію чималі кошти. За таких умов основними інструментами просування високотехнологічного продукту стають комунікаційний маркетинговий інструментарій (Інтернет-маркетинг та йог види) та персоналізована специфічна реклама.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ілля Васильович Хаджинов, Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця, Україна

доктор економічних наук, професор, проректор Донецького національного університету імені Василя Стуса, м. Вінниця, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-05

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ