ОСОБЛИВОСТІ ЛОГІСТИЧНОГО ПРОЦЕСУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ

Автор(и)

  • Олена В. Птащенко Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна https://orcid.org/0000-0002-2413-7648
  • Дарина Є. Архипова Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2019.6.14

Ключові слова:

логістичний процес, логістика, маркетингова логістика, розвиток логістики, інструменти логістики, логістична діяльність

Анотація

У представленій роботі розглянуто складники логістичного процесу сучасного підприємства та підкреслено ключову роль логістики в його розвитку. Надано характеристику здійснення логістичної діяльності в умовах прискорення глобалізаційних та інтеграційних процесів. Проаналізовано логістичний інструментарій та особливості його застосування. Доведено, що основну вигоду від використання логістики підприємства мають завдяки сучасним інформаційним технологіям. Акцентується, що маркетингова логістика забезпечує найкращий спосіб зберігання і переміщення товарів до місць продажу і споживання. Також стверджується, що навіть за умов високих витрат на логістику, реалізація якісних логістичних програм забезпечує конкурентні переваги. Наголошується на важливій ролі логістичного процесу для формування системи задоволення запитів та потреб споживачів (покупців) та комерціалізації успіху підприємства. Наявність у компанії сформованого власного логістичного процесу дозволяє досягти таких результатів, як: детальна координація виробничої та збутової систем; вдосконалення маркетингових організаційних структур та їх оптимізація; формування інформаційного забезпечення (прискорення обробки інформації, впровадження новітніх інформаційних технологій, використання оптимальних інструментів інтернет-маркетингу); оптимальне використання людських ресурсів; юридична підтримка системи та встановлення надійних ділових відносин у системі партнерства; відсутність конфлікту інтересів серед учасників процесу або досягнення паритетних відносин на основі взаємних компромісів; постійне вдосконалення маркетингових процесів та управлінських рішень у компанії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олена В. Птащенко, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри міжнародного бізнесу та економічного аналізу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-07-14

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ