НАПРЯМИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ CRM-СИСТЕМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Автор(и)

  • Liudmyla M. Ganushchak-Yefimenko Київський національний університет технологій та дизайну https://orcid.org/0000-0002-4458-2984
  • Valeriia G. Shcherbak Київський національний університет технологій та дизайну https://orcid.org/0000-0002-7918-6033
  • Olena D. Gulina Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2017.6.5

Ключові слова:

CRM-система, лояльність клієнта, стратегія бізнесу, система управління клієнтами, маркетинг послуг, ремаркетинг, стимулювання продажів, персональні продажі.

Анотація

У статті викладено результати досліджень щодо напрямів реалізації стратегій CRM-системи на підприємстві як найбільш ефективних та розповсюджених інструментів підвищення конкурентної позиції, що надає змогу збирати, систематизувати та аналізувати дані про клієнтів та потенційних клієнтів компанії, а також виявляти їх вподобання. Обґрунтовано особливості використання цієї системи, яка дає змогу фокусуватися на конкретних ринках та споживачах, дозволяє повною мірою забезпечити задоволення їх потреб та перетворити випадкового клієнта на лояльного, що є одним з головних завдань будь-якої компанії на ринку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-20

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ