ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЕФЕКТИВНА ОРГАНІЗАЦІЙНА ФОРМА ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2020.2.3

Ключові слова:

виставкова діяльність, маркетингові комунікації, реклама, startup, PR-технології, товар, бізнес, міжнародна торгівля

Анотація

Об'єктом аналізу в статті виступає виставково-ярмаркова діяльність як в Україні, так і за кордоном, яка в сучасних умовах є актуальним і важливим стратегічним елементом у побудові маркетингових комунікацій. Результати дослідження тенденцій розвитку сучасного виставкового бізнесу в Україні свідчать про те, що виставкова індустрія знаходиться на етапі становлення. Розкрито актуальні проблеми цієї галузі, серед яких найбільш суттєвими є: недостатній розвиток виставкової інфраструктури, непрозорість виставкового ринку, відсутність досвіду максимально ефективного використання цього виду просування товару та ін. На основі аналізу статистичної інформації та нормативно-правової бази, що регулює відносини в галузі виставкової індустрії, представлено ключові напрями розвитку виставкового бізнесу в Україні. Визначено чинники, що стримують розвиток виставкового бізнесу. За результатами аналізу зроблено висновок про несформованість понятійного апарату діяльності з організації виставок і ярмарків в Україні. Підкреслюється серйозний вплив пандемії COVID-19 на виставкову галузь в усьому світі. Результати проведеного дослідження свідчать також про зниження економічних показників цієї галузі, зокрема, мова йде про значне падіння доходів компаній, скорочення обсягів інвестицій, витрат на організацію виставкових заходів. У сучасних умовах спостерігаються серйозні зміни в організації виставок, особливо в контексті розвитку цифрових технологій. Зміна пріоритетів є вимушеною необхідністю, оскільки віртуальні заходи є найбезпечнішим способом просування компаній та бренду. Інвестування у віртуальну участь залишається ключовим елементом виживання багатьох виставок. Наголошено на необхідності розробки стратегії розвитку виставкової діяльності в Україні, яка враховує особливості соціально-економічного розвитку країни. Запропоновано першочергові заходи, спрямовані на підтримку виставкової індустрії, серед яких виділено такі: доступні кредити, податкові «канікули» для забезпечення ліквідності та тривала підтримка у формі прямих субсидій, що мають сприяти відновленню продажів, загальному становленню ринку виставкових послуг та розвитку економіки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Ірина В. Мунтян, Одеська національна академія харчових технологій, Україна

кандидат соціологічних наук, асистент кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі Одеської національної академії харчових технологій, Україна

Катерина Ю. Соколюк, Одеська національна академія харчових технологій, Україна

кандидат економічних наук, старший викладач кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі Одеської національної академії харчових технологій, Україна

Рафаела Р. Значек, Одеська національна академія харчових технологій, Україна

кандидат технічних наук, старший викладач кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі Одеської національної академії харчових технологій, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-10-26

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ