ЗДІЙСНЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2413-0117.2020.2.9Ключові слова:
маркетинг, маркетингові інструменти, міжнародний маркетинг, міжнародна маркетингова діяльність, інструментарій міжнародного маркетингуАнотація
У роботі представлено ключові аспекти здійснення маркетингової діяльності на міжнародному ринку, проаналізовано особливості міжнародного маркетингу, основні види економічної діяльності, а також фактори виробництва (капітал, робоча сила, сировина, управління, інформація, технології, ринки), організовані у світовому масштабі. Підкреслюється, що в нових умовах досягнення необхідного рівня продуктивності та конкурентоспроможності стає можливим лише в межах взаємозалежної глобальної мережі. У контексті національних підприємств, процес глобалізації є, з одного боку, посиленням конкуренції, а з іншого – можливістю виходу на нові ринки. Успіх проникнення компаній на міжнародний ринок значною мірою залежить від їх об'єктивності та компетентності вивчати розвинені ринкові сегменти, а також від можливості вибору ефективної маркетингової стратегії для досягнення цієї мети. У рамках дослідження, міжнародний маркетинг розглядається як реакція учасників міжнародного ринку на такі процеси, як зростання та розширення партнерських відносин, зростання виробничих потужностей, швидке оновлення асортименту, часті зміни характеру та структури ринкового попиту, його коливань на ринку, посилення конкуренції, збільшення обсягу, підвищення якості інформаційного забезпечення. Це забезпечує систематичну, постійну та активну роботу на міжнародному ринку на різних етапах просування товарів і послуг для продажу споживачам.