КОМУНІКАЦІЙНІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ТУРИЗМІ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Володимир Станіславович Білозубенко Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна https://orcid.org/0000-0003-1269-7207
  • Міла Юріївна Разінькова Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна https://orcid.org/0000-0002-1590-7428
  • Наталія Олександрівна Небаба Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна https://orcid.org/0000-0003-1264-106X
  • Ольга Михайлівна Ятчук Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна https://orcid.org/0000-0002-5642-9450

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2020.3.4

Ключові слова:

туризм, ІКТ, туристичний продукт, туристичні напрямки, туристичні фірми

Анотація

У статті висвітлено питання щодо інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які застосовуються в туризмі. ІКТ є рушієм туристичної галузі, за допомогою якого туристичні фірми позитивно впливають на такі складові, як: собівартість; ринок; конкуренція. ІКТ стали ключовим чинником конкурентоспроможності не лише туристичних фірм, а й туристичних напрямків, оскільки широкий спектр технологічних розробок спричинив цю еволюцію. Визначено, що швидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій загалом та Інтернету, зокрема, кардинально змінив туристичну галузь. Інтернет є ефективним маркетинговим інструментом для туризму. Цей інструмент важливий як для постачальників, так і для споживачів для поширення інформації, спілкування та придбання товарів та послуг в Інтернеті. Доведено, що основними існуючими технологіями та ІКТ-додатками, які використовуються в туристичній сфері, є: веб-сайти; цифровий маркетинг; соціальні мережі; мультимедіа; мобільні технології; інтелектуальне середовище (ІС). Добре розроблений веб-сайт сприятиме збільшенню лояльності користувачів до веб-сайту та його продуктів. Доведено, що ІКТ змінюють спосіб збуту туристичних продуктів і є потужним інструментом маркетингових досліджень. У туризмі огляди та рекомендації туристів мають велике значення для зростання популярності туристичної компанії та для просування подорожей. Обґрунтовано, що туристична інформація вимагає великих обсягів представлення зображень та графіки, щоб забезпечити належне сприйняття для тих, хто планує поїздку. Еволюція мобільних технологій та інфраструктури стає регулярною частиною нашої повсякденної діяльності. У сучасних реаліях сегментація ринку є такою, що туристичні фірми мають знати, як адаптувати свою пропозицію на момент бронювання, тому необхідно постійно пристосовувати туристичні послуги до великої кількості споживачів та існуючих сегментів ринку. Визначено, що встановлення взаємозв'язку із зовнішнім середовищем дозволяє здійснювати координацію між усіма зацікавленими сторонами туристичної системи. Майбутнє туризму буде зосереджене на орієнтованих на користувача технологіях, які допоможуть туристичним компаніям динамічно взаємодіяти зі своїми клієнтами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Володимир Станіславович Білозубенко, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна

доктор економічних наук, доцент, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин, регіональних студій та туризму, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна

Міла Юріївна Разінькова, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри міжнародних економічних відносин, регіональних студій та туризму, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна

Наталія Олександрівна Небаба, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри міжнародних економічних відносин, регіональних студій та туризму, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна

Ольга Михайлівна Ятчук, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна

кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри міжнародних економічних відносин, регіональних студій та туризму, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-29

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ