АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЧИННИКІВ НА ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ІНТЕГРОВАНОГО ПАРТНЕРСТВА

Автор(и)

  • Danyil V. Laponoh Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2020.4.7

Ключові слова:

інтегроване партнерство, державно-приватне партнерство, інтеграція, координація

Анотація

Це дослідження присвячено широкому колу питань, пов’язаних із впливом інтеграційних процесів на розвиток економічних відносин, зокрема, на ринку послуг автомобільного транспорту. Насамперед розкрито роль інтеграції в сприянні побудові закінчених технологічних ланцюжків, забезпеченні координації обсягів продажів, зниженні витрат на одиницю продукції, зростанні продуктивності праці. Зазначено, що результатом інтеграції є формування цілісного господарського механізму, в якому крім інтегрованих елементів присутній елемент координуючий. У статті наведено визначення феномена державно-приватного партнерства, виявлено переваги і недоліки інтегрованого партнерства, досліджено механізми реалізації державно-приватного партнерства, а також запропоновано інструментарій оптимізації функціонування партнерства для інтегрованих структур. У статті вперше обґрунтовано необхідність паралельного використання одночасно декількох механізмів державно-приватного партнерства та розроблено механізм державно-приватного партнерства, які запропоновано консолідувати в механізм інтегрованого партнерства, що є найдієвішим для використання на ринку послуг автомобільного транспорту. Доведено, що інтегроване партнерство дає можливість розвивати конкурентні переваги всіх його учасників. За результатами дослідження здійснено такі узагальнення: існуючі на разі партнерства розрізняються за видами домовленостей та інституційного забезпечення; при ухваленні рішення про початок конкретного проєкту інтегрованого партнерства передбачається попередня розробка проєктного механізму його реалізації; для підвищення ефективності реалізації проєкту інтегрованого партнерства необхідне створення інфраструктурних об'єктів, що передбачає використання об'єктного механізму державно-приватного партнерства; для подальшої експлуатації проєкту інтегрованого партнерства пропонується використання мережевого механізму державно-приватного партнерства, який максимально задовольняє потребам і специфіці ринку послуг автомобільного транспорту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Danyil V. Laponoh, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна

аспірант кафедри менеджменту та адміністрування, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-11

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ