АДАПТАЦІЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ В ПРАКТИЦІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2017.6.7

Ключові слова:

подієвий маркетинг, маркетинг послуг, позиціонування бренду, цільова аудиторія, SWOT-аналіз, організаційна індустрія.

Анотація

У статті представлено результати дослідження щодо адаптації зарубіжного досвіду застосування івент-маркетингу в практиці вітчизняних підприємств, обґрунтовано сильні та слабкі сторони використання цієї системи, надано ґрунтовний аналіз ринку подібних послуг в Україні, а також запропоновано алгоритм запровадження подієвого маркетингу для розвитку вітчизняного бізнесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-20

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ