ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ФЕШН-БРЕНДАМИ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

  • Наталія Я. Корнілова Київський національний університет технологій та дизайну, Україна
  • Олена М. Ніфатова Київський національний університет технологій та дизайну, Україна https://orcid.org/0000-0001-9325-6176

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2021.1.4

Ключові слова:

індустрія моди, управління, світова економіка, стратегії, антикризове управління

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі дослідження особливостей управління фешн-брендами в умовах нестабільного середовища світової економіки. На основі аналізу динаміки розвитку ринку фешн-індустрії встановлено, що основними причинами різкого падіння темпів зростання стали закриття офлайн-магазинів, порушення ланцюгів постачань, а також зниження купівельної спроможності населення. Пандемія COVID-19 викликала масове глобальне «перезавантаження» світу, зміну поглядів на норми, правила й повсякденне життя, що призвело до необхідності адаптуватися до нових умов ведення бізнесу всім учасникам ринку, в тому числі й представникам індустрії моди. Сучасна фешн-індустрія в Україні зазнала кардинальних змін та стала вагомою частиною світової моди. Базуючись на комплексному підході до систематизації етапів створення та розвитку бренду, було запропоновано схему розроблення й просування дизайнерського бренду в умовах розвитку сучасної української індустрії моди. У цьому контексті доведено, що управління брендом фешн-індустрії має бути націлено на системний вплив на ринкове середовище, збереження стійких позицій в перспективних сегментах ринку та реалізації антикризових стратегій розвитку брендів. Наголошується, що метою створення антикризової стратегії на фешн-ринку є пошук головних шляхів розвитку компанії відповідно до ринкової ситуації та ресурсної бази організації. На основі моделі конкурентних сил М. Портера представлено розгорнутий аналіз фешн-ринку через виокремлення факторів, які впливають на розвиток цього сегменту й визначають рівень конкуренції на ринку. Зроблено висновок про те, що антикризовий менеджмент передбачає наявність у компанії чітко вибудуваної системи збирання інформації та моніторингу зовнішнього і внутрішнього середовища. Підкреслено, що заходи антикризового управління будуть ефективні лише за умови комплексного підходу та системності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Наталія Я. Корнілова, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

аспірант, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

Олена М. Ніфатова, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

доктор економічних наук, професор, професор кафедри підприємництва та бізнесу, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ