Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія: Економічні науки
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 137 № 4 (2019)
Том 137 № 4 (2019)
DOI:
https://doi.org/10.30857/2413-0117.2019.4
Опубліковано:
2019-12-05
МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ
ОЦІНЮВАННЯ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ: РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ
Тетяна Михайлівна Власюк
8-21
PDF
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ПОКАЗНИК ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ У НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ
Зоя Олегівна Іванова
22-28
PDF
ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ ЗМІСТ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА З ПОЗИЦІЙ ЕВОЛЮЦІЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ
Ольга Володимирівна Орлова-Курилова
29-38
PDF
ЕКОСИСТЕМИ ЦИФРОВИХ ПЛАТФОРМ ЯК ФАКТОР ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Андрій Юрійович Семеног
39-50
PDF
СТАН ТА ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ ВПРОДОВЖ 2015–2018 РОКІВ
Марина Валеріївна Скиба
51-65
PDF
ІНСТРУМЕНТИ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Ілля Васильович Хаджинов
66-72
PDF
ФОРМУВАННЯ БРЕНД-КАПІТАЛУ КЛАСТЕРНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА НА ЗАСАДАХ ЕКОНОМІКИ СПІЛЬНОЇ УЧАСТІ
Олена Михайлівна Ніфатова, Яна Іванівна Онофрійчук
49-58
PDF
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «МАРКЕТИНГОВИЙ МЕХАНІЗМ»
Анастасія Сергіївна Коноваленко
73-82
PDF
ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВНА ПЛОЩИНА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ КАТЕГОРІЇ КАПІТАЛІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Оксана Володимирівна Мельник
83-94
PDF
УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА
Iryna M. Miahkykh, Mariana S. Shkoda, Oleksandr М. Peresypko
95-103
PDF (English)
ІНСТРУМЕНТИ ЕКОНОМІЧНОГО СТИМУЛЮВАННЯ ТОП-МЕНЕДЖЕРІВ
Анастасія Сергіївна Тутова
104-111
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська