ДИЗАЙН ТУРИСТИЧНОГО СУВЕНІРУ НА ОСНОВІ НЕМАТЕРІАЛЬНОЇ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ: ПРИКЛАДИ КИТАЙСЬКИХ ТЕАТРАЛЬНИХ МИСТЕЦТВ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.2.3Ключові слова:
тіньовий ляльковий театр, китайський театр, культура Китаю, культурна спадщина, туристичний сувенір, дизайн продуктуАнотація
Мета: аналіз поточного стану дизайну туристичних продуктів нематеріальної культурної спадщини, дослідження їх розвитку та існуючих проблем, а також розробка пропозицій щодо напрямків та принципів досліджень в царині дизайну на основі нематеріальної культурної спадщини.
Методологія. Застосовуючи комплексний підхід, який поєднує теорію та практику, у цьому дослідженні проведено огляд літератури та аналіз наукових публікацій, щоб узагальнити поточний стан дизайну туристичних сувенірів на основі нематеріальної культурної спадщини.
Результати. Запропоновані принципи та пропозиції для розробки туристичної сувенірної продукції на основі вивчення нематеріальної культурної спадщини на прикладі китайського театрального мистецтва, досліджені приклади успішного дизайну туристичних продуктів нематеріальної культурної спадщини через тематичні дослідження та емпіричні дослідження, а також надані практичні ідеї та методи дизайну для відповідних практиків. Розглянуті приклади, зокрема, дизайну сувенірів на основі ляльок театру тіней і Сичуаньської опери.
Наукова новизна полягає в аналізі та узагальненні попередніх досліджень, визначенні існуючих проблем та шляхів їх вирішення, дослідженні напрямів дизайну туристичної сувенірної продукції на основі нематеріальної культурної спадщини.
Практична значущість. Результати дослідження можуть бути застосовані в практиці дизайну туристичних сувенірів на основі вивчення культурної спадщини, включаючи як матеріальну, так і нематеріальну культурну спадщину.