ДОСЛІДЖЕННЯ МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ КОРИСТУВАЧІВ НАВЧАЛЬНИХ РЕСУРСІВ З ВИВЧЕННЯ ПРОГРАМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ

Автор(и)

  • Е. В. Базилюк Хмельницький національний університет
  • А. К. Кармаліта Хмельницький національний університет
  • О. П. Стрижова Хмельницький національний університет
  • П. В. Горний Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.2.8

Ключові слова:

опитування користувачів, електронна книга, інтерактивні функції , ергономіка, електронні навчальні ресурси

Анотація

Мета: дослідження досвіду користувачів навчальними ресурсами з вивчення програм комп’ютерної графіки; визначення користувацьких вимог до відповідних навчальних ресурсів.

Методологія. В дослідженні здійснено анкетування і проведено системний аналіз моделі поведінки користувачів навчальних ресурсів з комп’ютерної графіки (контекстне дослідження); функціональний і ергономічний аналіз навчальних ресурсів з комп’ютерної графіки.

Результати. З’ясовано, що електронні навчальні ресурси і сучасні мультимедійні та гіпермедійні технології в освітньому процесі можуть мати різний вплив на навчальні досягнення. Шляхом анкетування користувачів навчальними ресурсами з комп’ютерної графіки встановлено, що робота і навчання в комп’ютерних програмах відбувається не лише за спеціально облаштованими робочими місцями, але й вдома і в громадських місцях, переважно за портативною комп’ютерною технікою, у різних положеннях, що викликає незручності у використанні друкованих навчальних ресурсів. Визначено найбільш поширені способи вивчення нових комп’ютерних програм, переваги і недоліки друкованих навчальних книг з комп’ютерної графіки, а також найбільш ефективні для вивчення нових програм навчальні ресурси, засоби, пристрої, елементи (текстові, візуальні, звукові). Сформовано користувацькі вимоги до навчальних ресурсів з комп’ютерної графіки.

Наукова новизна. Вперше досліджено модель навчальної поведінки користувачів навчальних ресурсів з комп’ютерної графіки; визначено користувацькі ергономічні та комунікаційні вимоги до відповідних навчальних ресурсів.

Практична значущість одержаних результатів полягає в можливості їх використання для розроблення більш ефективних навчальних ресурсів, призначених для вивчення програм з комп’ютерної графіки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-04

Як цитувати

Базилюк , Е. В., Кармаліта , А. К., Стрижова , О. П., & Горний , П. В. (2023). ДОСЛІДЖЕННЯ МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ КОРИСТУВАЧІВ НАВЧАЛЬНИХ РЕСУРСІВ З ВИВЧЕННЯ ПРОГРАМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ. Art and Design, (2), 83–95. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.2.8

Номер

Розділ

Articles