ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ПРОЄКТУВАННЯ В ДИЗАЙНІ

Автор(и)

  • К. Л. Пашкевич Київський національний університет технологій та дизайну
  • М. С. Воробчук Київський національний університет технологій та дизайну
  • А. Ю. Шинкар Луцький національний технічний університет

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.2.9

Ключові слова:

MR, VR, AR, QR-код , графічний дизайн, інновації , інструмент для проєктування

Анотація

Мета дослідження – визначити розвиток імерсивних технологій на сучасному етапі; про­аналізувати діючі приклади застосування таких технологій; з’ясувати можливості використання AR, VR, MR технологій у дизайні та визначити їхні перспективи у створенні візуального контенту.

Методологія. Застосовано аналітичний, соціокультурний, структурний підходи, а також методи інформаційного моделювання та системний аналіз.

Результати. Здійснено аналіз імерсивних технологій і на основі цього систематизовано та описано найбільш поширені технології, що застосовуються при проєктуванні дизайн-продукції. Проведено аналіз літературних джерел за тематикою дослідження, надано опис AR, VR, MR техно­логій, визначено переваги та недоліки застосування технології розширеної реальності в дизайні. Встановлено, що імерсивні технології, попри існуючі на сьогодні технічні обмеження, є перспектив­ним інструментом дизайну, що формує сприятливі умови для реалізації творчих задумів дизайнерів.

Наукова новизна. Вивчено можливості використання імерсивних технологій у різних видах дизайну, розкрито особливості їх застосування на практиці. Виявлено переваги та недоліки впровадження AR, VR, MR технологій у проєктування дизайн-продуктів.

Практична значущість. Результати дослідження можуть бути використані для подаль­шого вивчення імерсивних технологій, їх застосування у дизайні, а також слугувати теоретичним та практичним матеріалом при підготовці фахівців з дизайну та при написанні наукових робіт.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-04

Як цитувати

Пашкевич, . К. Л., Воробчук , М. С., & Шинкар , А. Ю. . (2023). ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ПРОЄКТУВАННЯ В ДИЗАЙНІ. Art and Design, (2), 96–104. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.2.9

Номер

Розділ

Articles

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають