ЕМОЦІЙНИЙ ДИЗАЙН КИТАЙСЬКОГО АНІМАЦІЙНОГО ОБРАЗУ З ВРАХУВАННЯМ ПСИХОЛОГІЇ АУДИТОРІЇ

Автор(и)

  • Л. Чень Університет науки і технологій Шеньсі
  • Р. В. Хиневич Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.4.3

Ключові слова:

тенденції анімації, естетичний досвід, емоційний зв'язок, анімація, візуальний дизайн, китайська культура

Анотація

Мета: вивчити основну логіку формування образу китайської анімації за допомогою емоційного дизайну на основі розуміння трансформації психології аудиторії. Враховуючи вплив на емоції аудиторії китайської анімації, проаналізувати тенденції та особливості побудови іміджу китайської анімації.

Методологія. Застосовано комплексний підхід для теоретичного аналізу зв'язку між психологічною трансформацією анімаційної аудиторії та анімаційним зображенням. Використано порівняльний аналіз китайських анімаційних образів.

Результати. Виявлено вплив психології та емоцій аудиторії на створення анімації. На основі розуміння естетичного досвіду аудиторії було проаналізовано зв'язок китайських анімаційних зображень та емоційного стану аудиторії на трьох рівнях: підсвідомому, поведінковому і рефлексійному, які втілені в тенденціях «популяризації», поєднання реалізму та малюнка від руки. Шляхом порівняння існуючих анімаційних образів встановлено емоційний зв’язок між аудиторією та анімаційними образами, що і визначає майбутні напрями створення анімаційних зображень.

Наукова новизна. У контексті вивчення образів китайської анімації, надано пропозиції щодо відповідності трьом рівням теорії емоційного дизайну та різним рівням емоційних потреб анімаційної аудиторії. Зосереджено увагу на узагальненні нових явищ в анімаційному зображенні з точки зору психології аудиторії.

Практичне значення. Спираючись на емоційний дизайн анімаційних зображень, зумовлений психологічними потребами аудиторії, наведено результати поглибленого аналізу китайського дизайну анімаційних зображень та надано пропозиції щодо створення образів в анімації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-24

Як цитувати

CHEN , L., & Khynevych, . R. (2023). ЕМОЦІЙНИЙ ДИЗАЙН КИТАЙСЬКОГО АНІМАЦІЙНОГО ОБРАЗУ З ВРАХУВАННЯМ ПСИХОЛОГІЇ АУДИТОРІЇ. Art and Design, (4), 33–44. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.4.3

Номер

Розділ

Articles