МОДНІ БРЕНДИ У ЦИФРОВОМУ ВИМІРЮВАННІ: ПОЄДНАННЯ ТВОРЧОСТІ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Ременєва Тетяна Валеріївна Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.4.13

Ключові слова:

концептуальний дизайн, цифрова мода, інтерактивний одяг, екологічні концепції у дизайні, дизайн-діяльність

Анотація

Досліджується  розвиток унікальних інноваційних проєктів, що поєднують мистецтво моди та технологічні розробки дизайнерських рішень.
Методика. Застосовано методи літературно-аналітичного, системно-структурного, порівняльного аналізу, синтезу й узагальнення; використано методи систематизації візуальних джерел, а також формального, стилістичного, композиційного, колористичного аналізу.
Досліджено роль брендингу та елементів дизайну в інноваційній комунікації технологій та моди. Проаналізовано еволюцію розвитку та методологічний концепт нового напрямку моди digital fashion.  Описано практики роботи дизайнерських брендів у поєднанні інноваційних технологій та історично-мистецького досвіду, що дозволяє створювати авангардні тканини, одяг, взуття, аксесуари. Представлено огляд використання сучасних передових технологій у творчості креативних дизайнерів нового покоління.
Наукова новизна полягає у проведенні системного аналізу результатів роботи світових брендів з практичної реалізації нових трендів дизайн-діяльності шляхом: поєднання проривних біотехнологій та авангардного дизайну як альтернативної перспективи нових живих дизайн-продуктів; активному застосуванні передових ІТ-технологій за допомогою цифрових матеріалів, 3D-принтів та анімаційного 3D-програмного забезпечення, а також аніматронних роботизованих систем. Все це набуває неймовірної популярності у дизайн-практиці при створенні модних продуктів luxury-сегменту.
Практична значущість досліджень полягає у висвітленні досвіду актуального тренду у роботі сучасних дизайнерів та брендів, які експериментують не лише з формами та кроєм, а й з передовими технологіями. Наголошено екологічний акцент цифрової моди, яка здатна знизити негативний вплив модного бізнесу брендів fast-fashion на світову екологію.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-08

Як цитувати

Тетяна Валеріївна , Р. (2024). МОДНІ БРЕНДИ У ЦИФРОВОМУ ВИМІРЮВАННІ: ПОЄДНАННЯ ТВОРЧОСТІ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Art and Design, (4), 149–159. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.4.13

Номер

Розділ

Articles