АСПЕКТИ РЕГІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ КИТАЮ У ФОРМУВАННІ ВІЗУАЛЬНОГО ОБРАЗУ МІСТА (НА ПРИКЛАДІ ЛОГОТИПІВ МІСТ ПРОВІНЦІЇ ШАНЬДУН)

Автор(и)

  • Сяньян Лі Шеньсійський університет науки і технологій
  • Наталія Скляренко Луцький національний технічний університет

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.2.3

Ключові слова:

імідж міста, візуальна форма, провінція Шаньдун, Китай, логотип міста, регіональна культура, дизайн візуального образу міста

Анотація

Метою дослідження є виявлення аспектів регіональної культури у формуванні дизайну візуального образу міста на основі логотипів міст провінції Шаньдун.

Методологія. Дослідницький підхід є міждисциплінарним, що слугує основою дослідження та допомагає більш комплексно проаналізувати логотип міста. Метод семантичного аналізу використовується для розкриття глибинного значення логотипів міст та розробки наративної стратегії, яка може зосередитися на загальному змісті міста та відображати його ідентичність. Метод мистецтвознавчої критики дозволяє оцінити візуальні характеристики та елементи дизайну логотипів міст з метою доопрацювання візуальних елементів, які відповідають суті їхнього образу.

У статті проаналізовано логотипи 12 міст провінції Шаньдун, які відрізняються за масштабами розвитку та регіональним середовищем і можуть ефективно продемонструвати регіональні особливості провінції Шаньдун та відобразити її культурне розмаїття.

Результати. У статті представлено аспекти регіональної культури як основи дизайну візуального образу міста провінції Шаньдун, які відіграють важливу роль у формуванні образу логотипу міста. Виділено такі регіональні особливості: традиційні символи, історична архітектура та природне середовище, які визначають концепцію культурного розвитку міста. Поєднання текстових і графічних елементів та відповідних кольорів забезпечує інтеграцію культурних конотацій регіону під час створення логотипу міста. Увага до регіональних аспектів сприяє покращенню загального іміджу та посиленню впливу бренду міста, тим самим реалізуючи його сталий розвиток та вказуючи напрямок майбутнього розвитку.

Наукова новизна. У статті вперше розкрито роль регіональної культури у формуванні візуальної ідентичності міста, зокрема через призму зображення логотипу міста (на прикладі логотипів міст провінції Шаньдун). Виявлено, що регіональна культура підкреслює унікальність ідентичності міста, яка часто ґрунтується на місцевій історії, культурі та звичаях, підпорядковується обмеженням часу та простору, має динамічний характер, стає позитивною силою для розвитку міста та відображає його конотативні характеристики засобами дизайну. Це дозволило отримати більш візуально привабливий образ логотипу, який інтегрує регіональні культурні особливості в дизайн візуального образу міста. 

Практична значущість. Аналіз візуальних форм, втілених на основі регіональних особливостей міст провінції Шаньдун, може допомогти практикуючим дизайнерам у розробці візуальної ідентичності міського середовища. Традиційна символіка, історична архітектура та природне середовище формують нові ідеї для відтворення гармонійного образу міста, що поєднує в собі регіональні культурні особливості та художні засоби виразності. Ідея постійного оновлення логотипу міста з плином часу може бути широко використана в різноманітних дизайнерських практиках.

Також це дослідження є важливим для розвитку методології проектування візуального образу міста. Доведено, що дослідження регіональної культури в дизайні логотипу міста може підвищити цінність, конкурентоспроможність та рівень його розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-08

Як цитувати

LI, X., & Skliarenko, N. . (2024). АСПЕКТИ РЕГІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ КИТАЮ У ФОРМУВАННІ ВІЗУАЛЬНОГО ОБРАЗУ МІСТА (НА ПРИКЛАДІ ЛОГОТИПІВ МІСТ ПРОВІНЦІЇ ШАНЬДУН). Art and Design, (2), 32–43. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.2.3

Номер

Розділ

Articles

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають