РЕКЛАМНИЙ ВІДЕОРОЛИК ЯК СИНТЕЗ МЕДІА: УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ ВОЄННОГО ЧАСУ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.15Ключові слова:
медіа, реклама, відеоролик, кіно, візуальні мистецтва, українська культура, війнаАнотація
Метою статті є огляд та аналіз практичних напрямів застосування відео- та кіно-реклами медійного характеру в умовах сучасної України, особливо в контексті дизайну та реклами. Методологія дослідження української реклами здійснена за допомогою історико-культурного
підходу, що дозволило простежити її розвиток в контексті війни. Соціокультурний підхід виявив зміну наративних та візуальних стратегій, що використовувалися в рекламі, а компаративний підхід дав змогу порівняти український рекламний контент з міжнародними стандартами. У статті проведено аналіз українських рекламних та соціальних відео та кіно-роликів у контексті війни. Досліджено зміну наративних та візуальних стратегій, що використовуються для залучення аудиторії, зокрема через патріотичні та соціальні теми, а також донорські кампанії для підтримки армії та економіки. Увагу зосереджено на технологічних досягненнях у галузі візуальної культури, що дозволяє порівняти український рекламний контент із
міжнародними стандартами. Стаття акцентує увагу на двох ключових аспектах: фінансування та донорство задля перемоги і підтримка українських послуг через медійну рекламу. Також розглянуто приклади сучасних українських рекламних роликів, які сприяють формуванню нових стандартів у галузі дизайну та реклами. Наукова новизна статті полягає у вперше проведеному аналізі специфіки виробництва рекламного контенту в умовах воєнного стану, що підкреслює його вплив на формування національної свідомості та підтримку економіки України. Дослідження надає нові знання молодим дизайнерам та вченим щодо використання рекламних та соціальних відео- та кіно-роликів у сучасному українському медіа- просторі, що сприяє їхньому професійному розвитку.