СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОФОРМЛЕННЯ ПОСТЕРІВ СІАНЬСЬКОЇ КІНОСТУДІЇ

Автор(и)

  • І ЯН Шеньсійський університет науки і технологій
  • А. ДУБРІВНА Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.11

Ключові слова:

історико-культурний контекст, традиція, колір, Сіаньська кіностудія, китайський стиль, дизайн плакатів

Анотація

Мета. Метою дослідження є з'ясування художніх особливостей, стильових характеристик та
наявних недоліків у дизайні плакатів різних жанрових фільмів, створених Сіаньською кіностудією на
різних етапах її розвитку, шляхом текстуального аналізу великої кількості історичних плакатів
Сіаньської кіностудії; використання графіки, кольорів та символів у дизайні плакату; дослідження
впливу естетики західного кінематографа.
Методологія ґрунтується на системно-аналітичному, порівняльному, образно-
стилістичному, композиційно-конструктивному, комплексно-історичному та семіотичному
методах. Це дало змогу всебічно дослідити зазначену проблему, зробити узагальнення та дійти
обґрунтованих висновків.
Результати. Розкрито основні особливості графічного проєктування постерів кіностудії
Сіань. Узагальнено основні характеристики дизайну, існуючі недоліки та застосування плакатів
Сіаньської кіностудії. За результатами дослідження узагальнено та застосовано використання
графіки, кольорів та символів у дизайні плакатів західного кінематографа.
Наукова новизна. Проаналізовано характеристики та застосування дизайну кіноплаката
Сіаньської кіностудії, розкрито регіональні символи, які використовувалися в дизайні, а також
узагальнено деякі практичні результати та рішення дизайну кіноплаката Сіаньської кіностудії.
Крім того, окреслено перспективу, яка об'єднує конвергенцію медіа та міждисциплінарні підходи,
поєднуючи теорії семіотики та комунікаційних досліджень для аналізу різних вимірів дизайну
плакатів на Сіаньській кіностудії. Зібрано і структуровано значну кількість первинних візуальних і
текстових матеріалів для всебічного аналізу.
Практична значущість. Результати дослідження можуть бути використані для аналізу та
розвитку застосування принципів графічного проєктування в дизайні плакатів, дизайні брендів,
цифрових медіа та інтерактивному дизайні. Продемонстровано практичний досвід застосування
елементів народної культури у дизайні плакату, а також запропоновано шлях для проектування
об’єктів з елементами місцевої культурної складової провінції Шеньсі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-01

Як цитувати

YANG, . Y., & DUBRIVNA, A. (2024). СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОФОРМЛЕННЯ ПОСТЕРІВ СІАНЬСЬКОЇ КІНОСТУДІЇ. Art and Design, (3), 134–142. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.11

Номер

Розділ

Articles