ДИЗАЙН ШКІЛЬНОГО ФОРМЕНОГО ОДЯГУ В КОНТЕКСТІ ТРАНСФОРМАТИВНОГО ФОРМОУТВОРЕННЯ

Автор(и)

  • O. S. Vasylieva Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2019.2.2

Ключові слова:

шкільний формений одяг, дизайн, принципи трансформації, психофізіологічні особливості, комфорт одягу

Анотація

Дослідити та визначити основні проектні складові та принципи дизайну шкільного форменого одягу, визначити методи трансформації, що використовуються при розробці даного асортименту виробів. Дослідити оптимальний склад ансамблю шкільного форменого одягу для хлопчиків та дівчаток молодшої шкільної групи, визначити основні елементи трансформації шкільного форменого одягу та способи їх використання. Застосовано  комплексний  підхід, що містить аналіз наукових джерел пов’язаних з  питаннями  дизайну  шкільної  форми  та
форменого  одягу  для  дітей,  системно-структурний  та  морфологічний  аналіз  об’єкту дослідження.
Результати.  Теоретично  опрацьовано  та узагальнено  основні  базові  складові,  що використовуються  при  дизайні  форменого, шкільного  форменого  та  дитячого  одягу.
Виявлено,  що  ідея  шкільного  форменого одягу-трансформеру  відповідає  сучасним функціональним потребам до шкільного одягу. Визначено  склад  оптимального асортименту шкільного  форменого  одягу.  Дослідження
основних принципів трансформації, складових елементів та типів з’єднань деталей форменого одягу  для  дітей  визначили  загальні  принципи дизайну  шкільного  форменого  одягу-трансформеру.  Запропоновано  принцип утворення  комплектації  асортименту шкільного одягу-трансформеру для дівчаток. Наукова  новизна.  На  основі  аналітичних
досліджень  визначено  і  систематизовано інформацію  щодо  принципів  дизайну шкільного  форменого  одягу-трансформеру. Визначено  складові  елементи трансформуємого  шкільного  одягу  та структурні зв’язки між ними. Практична  значущість.  Визначено актуальний  асортиментний  склад  ансамблю шкільного  форменого  одягу  та  його  силуетні форми.  Отримані  результати  зумовлюють
можливість  більш  глибокого  осмислення складових  дизайну  шкільного  форменого одягу,  що  полягає  у  використанні  отриманих результатів  в  подальших  наукових дослідженнях.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-24

Як цитувати

Vasylieva, O. S. (2019). ДИЗАЙН ШКІЛЬНОГО ФОРМЕНОГО ОДЯГУ В КОНТЕКСТІ ТРАНСФОРМАТИВНОГО ФОРМОУТВОРЕННЯ. Art and Design, (2), 22–32. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2019.2.2

Номер

Розділ

Articles