ВПРОВАДЖЕННЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ПРИНЦИПІВ ЛЮДИНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ДИЗАЙНІ АРХІТЕКТУРНОГО СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

  • О. О. Сафронова Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2018.1.12

Ключові слова:

людино-орієнтований підхід, навчальний процес, дизайн архітектурного середовища, дизайн-мислення, людино-орієнтований дизайн, емпатійний дизайн

Анотація

Виявлення сутності поняття людино-орієнтованого підходу в дизайні середовища в його сучасному розумінні і оцінка практики його впровадження в навчальний процес.  Використано методи: системного аналізу наукових публікацій за тематикою дослідження;  порівняльного  аналізу  сучасних  методик  і  методів  дизайн-проектування,  досвіду впровадження стратегій людино-орієнтованого підходу в навчальний процес. Результати.  Проведений  гносеологічний  аналіз  витоків  людино-центричного  підходу  в дизайні,  визначене  поняття  сучасних  стратегій  людино-орієнтованого  дизайну  в  проектуванні середовища,  надані  рекомендації  щодо  впровадження  сучасних  стратегій  дизайну  в  навчальний процес. Наукова  новизна.  Вперше  поняття  людино-орієнтованого  підходу  в  дизайні  середовища розглядається як стратегія дизайну,  що має характерні ознаки і етапи. Практична  значимість.  Надані  пропозиції  щодо  ефективного  впровадження  методів стратегії людино-орієнтованого дизайну в навчальний процес.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-14

Як цитувати

Сафронова, О. О. (2018). ВПРОВАДЖЕННЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ПРИНЦИПІВ ЛЮДИНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ДИЗАЙНІ АРХІТЕКТУРНОГО СЕРЕДОВИЩА. Art and Design, (1), 126–131. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2018.1.12

Номер

Розділ

Articles

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають