ПРОДАКШН ВІДЕОДИЗАЙНУ: ВИЗНАЧЕННЯ, ЕТАПИ ТА ОСНОВНІ СКЛАДОВІ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2021.3.5Ключові слова:
відео, відеодизайн, відеопродакшн, продакшн відеодизайну, пост-продакшнАнотація
Мета роботи – визначити характеристику поняття «продакшн відеодизайну», проаналізувати етапи виробництва відеодизайну та виявити їх основні складові. Методологія. Для проведення дослідження застосовано методи аналізу, синтезу, ідентифікації, формалізації та систематизації, які дозволяють розглядати продакшн відеодизайну та його етапи як ієрархічно підпорядковану цілісність. Результати.Проведено дослідження продакшену через призму кіно-, відеовиробництва, кінематографічну діяльність, кінопродакшн. Надано визначення терміну «продакшн відеодизайну». Виявлено відмінні характеристики між термінами «відеопродакшн» та «продакшн фільмів», «відеозйомка», «редагування відео». Встановлено та проаналізовано основні етапи продакшену відеодизайну, а саме: «нульовий», пре-продакшн, продакшн, пост-продакшн, презентаційний. Визначено їх основні складові. Наукова новизна. Проведено дослідження продакшн відеодизайну як самостійного процесу виробництва продукту відеодизайну, сформульовано визначення терміну «продакшн відедизайну», його етапів та основних складових. Практична значущість дослідження обумовлюється розширенням і поглибленням знань про відеодизайн з точки зору його реалізації через продакшн. Опрацьована інформація та матеріали дозволили визначити провідні етапи та складові продакшену відеодизайну й можуть бути використані у подальших наукових дослідженнях з відеодизайну.