КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНЮВАННЯ ПЕРЕДУМОВ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2413-0117.2018.5.12Ключові слова:
концептуальний підхід, оцінювання передумов, інноваційні продукти, трансформаційні зміниАнотація
У статті обґрунтовано концептуальний підхід до оцінювання передумов впровадження інноваційних продуктів підприємствами сфери послуг. Проведено аналіз існуючих підходів до визначення інновацій на підприємстві. При цьому застосовано методи прямої та опосередкованої вибірки, системної оцінки та аналітики. Реалізовано структурування зв’язків, які забезпечують якість запропонованого алгоритму та надають можливість регулювання етапів впровадження трансформаційних змін. Об’єктом дослідження виступає не лише спроможність підприємства до перетворень, а й оцінка можливостей. Здійснено оцінювання фінансової дисципліни підприємства за показниками, які пов’язані із вхідними та вихідними грошовими потоками, тобто за обсягами дебіторської та кредиторської заборгованості підприємства, а також за їхньою динамікою, в ході чого можна оптимізувати касовий календар та передбачити можливий брак коштів для провадження інноваційних процесів розвитку. Запропоновано послідовність дій, завдяки якій можна проводити оцінювання готовності підприємства до трансформацій, оскільки це дасть змогу завчасно підготувати систему управління до суттєвих змін, сформувати програму та команду. Сформовано також концептуальний підхід до оцінювання передумов впровадження інноваційних трансформацій, ґрунтуючись на гармонізації якісного і кількісного оцінювання. Проведений фінансовий аналіз уможливив оцінювання рівня ліквідності, платоспроможності, ділової активності як додаткового визначення достатності фінансових ресурсів для впровадження нововведень. Виділено його етапи на підставі аналізу причин та складових здійснення інноваційних перетворень при впровадженні нововведень та створенні передумов здійснення такої діяльності. Розкрито необхідність надання узагальнюючої оцінки в рамках кон’юнктурної узгодженості внутрішніх організаційно-економічних важелів із зовнішнім попитом під час маркетингово-ресурсного аналізу при введенні нових продуктів на ринок.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-03-29
Номер
Розділ
ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ПОЛІТИКА