ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ТЕХНОЛОГІЙ У МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ

Автор(и)

  • Ірина П. Отенко Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна http://orcid.org/0000-0001-7849-2381
  • Олена В. Птащенко Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна https://orcid.org/0000-0002-2413-7648
  • Олег Самок Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2413-0117.2020.5.4

Ключові слова:

високі технології, міжнародний маркетинг високих технологій, високотехнологічні підприємства, маркетингові дослідження, ТНК, інформаційні технології, маркетинговий інструментарій, технологія

Анотація

У статті розглянуто основні технології, що використовуються сучасними транснаціональними корпораціями. Визначено ключові тенденції розвитку сучасного технологічного простору та окреслено подальші його перспективи. Зазначається, що одним із найбільш значущих проявів нової економіки є процес комерціалізації інформаційної сфери та перенесення ділової активності й частини бізнес-процесів до кіберпростору, що стало потужним драйвером її розвитку та зародження нової індустрії – електронної комерції, що за короткий час стає дуже перспективним і досить динамічним сектором економіки. Підкреслюється, що цей сектор базується на нових методах співпраці між виробниками, споживачами, посередниками, а також на нових конкретних методах просування товарів на ринок, проте в той же час не заперечує традиційних форм взаємодії між економічними агентами та руху товарів, а навпаки – доповнює їх. У рамках цього дослідження інформаційні мережі розглядаються як середовище, в якому відбуваються бізнес-процеси, і водночас як інфраструктура електронної комерції. Результати дослідження свідчать, що використання сучасних технологій забезпечує міжнародному бізнесу адаптацію до динамічних проявів глобалізації та інтеграції, а також сприяє формуванню сучасного глобального економічного простору. Крім того, аналіз теоретичного базису дослідження технологічного простору дає підстави стверджувати, що інформаційне суспільство спонукає виробників товарів та послуг стрімкіше продукувати технології різних рівнів та пропонувати методологію їх використання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Ірина П. Отенко, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародного бізнесу та економічного аналізу, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

Олена В. Птащенко, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

доктор економічних наук, доцент, професор кафедри міжнародного бізнесу та економічного аналізу, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-30

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ