Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія: Економічні науки
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 143 № 1 (2020)
Том 143 № 1 (2020)
DOI:
https://doi.org/10.30857/2413-0117.2020.1
Опубліковано:
2020-07-14
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
ІНТЕГРАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ПРОСТОРОВОЇ НЕРІВНОСТІ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
Оксана І. Дмитрієва
12-21
PDF
КОНКУРЕНТНО-ІНТЕГРАЦІЙНИЙ БЕНЧМАРКІНГ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
Iryna M. Miahkykh
22-30
PDF (English)
ОЦІНЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ: НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ
Валентина М. Проценко
31-40
PDF
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ: ЧИННИКИ ТА ПРОБЛЕМИ
Юлія А. Шевчук
41-51
PDF
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАРІЮ БЕНЧМАРКІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
Mykola P. Denysenko
52-58
PDF (English)
АЛЬТЕРНАТИВНІ СТРАТЕГІЧНІ СЦЕНАРІЇ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕКОЮ РОЗВИТКУ МЕТАЛУРГІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ПОБУДОВИ КОГНІТИВНОЇ МОДЕЛІ
Вікторія В. Прохорова, Світлана А. Мушникова
59-68
PDF
БЕНЧМАРКІНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНИМ РОЗВИТКОМ БІЗНЕСУ
Polina V. Puzyrova
69-78
PDF (English)
ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТАРІЮ БЕНЧМАРКІНГУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
Настя П. Савчук
79-92
PDF
СУТНІСТЬ ТА ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРОЦЕСНО-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ
Володимир С. Титикало
93-107
PDF
ОБ’ЄКТИВНІ ПЕРЕДУМОВИ ЕВОЛЮЦІЙНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ ХОЛІСТИЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
Вікторія І. Чобіток
108-118
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська