РОЗВИТОК FASHION-ІНДУСТРІЇ ТА СУЧАСНІ ЗАВДАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2706-5898.2023.3.3Ключові слова:
дуальна освіта, інноваційні процеси, свідоме споживання, sustainable fashion, легка промисловість, індустрія модиАнотація
Метою роботи є дослідження сучасних трендів для визначення основних напрямів у розвитку
fashion-індустрії. Окреслено основні тенденції та перспективи розвитку, акцентовано увагу
на проблемах сьогодення. Розглянуто сучасну моду у прагненні усвідомленого споживання:
можливості утилізації та відновлення одягу, що сприятиме дбайливому ставленню до довкілля,
а також аналізу використання наукових розробок та їх застосовуванню у різноманітних
технологіях сучасних виробництв та підготовки фахівців галузі
Методи досліджень базуються на дослідженні історичного розвитку fashion-ринку, аналізі
науково-технічної та нормативної інформації, виробничих видань з визначеної тематики;
методології порівняльного аналізу спеціальних технологій вторинної переробки і утилізації
виробів галузі. Дослідження особливостей освітньої діяльності у полі цього сегменту
ґрунтуються на системному підході до аналізу інноваційних процесів трансформації у системі
освіти.
Головні результати. Дослідженнями виявлено та наголошено нерозкритий потенціал
українських креаторів та виробників fashion-індустрії: шляхи розвитку індустрії моди в Україні
в найближчі роки мають поступово сповільнюватися, тому для формування конкурентних цін
та просування нових брендів молодим дизайнерам необхідно поєднуватися та створювати
колаборації для сталого розвитку вітчизняного fashion-сегменту, фокусуватися на ідеї
спільноти.
Наукова новизна. В роботі вперше застосовано системний підхід щодо комплексного розгляду
та аналізу наукових праць з дослідження проблематики і сучасних трендів розвитку fashion-
індустрії як складової модного бізнесу в цілому, а також у взаємозв’язку з концептуальними
положеннями неформальної освіти; запропоновано шляхи модернізації fashion-освіти: усунення
основних недоліків традиційних форм і методів навчання майбутніх fashion-фахівців з
урахуванням вимог роботодавців.
Практична значимість полягає у можливості подолання протиріч розвитку fashion-індустрії
між теоретичними меседжами та практичним застосуванням, освітою і виробництвом
для підвищення якості fashion-освіти у межах модернізованих організаційно-відмінних форм
навчання. Загострено проблеми та особливості роботи fashion-агенцій під час воєнного стану,
розглянуто виклики та можливості укріплення партнерських зв’язків сектору виробництво-
освіта.
Завантаження
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Н.В. ОСТАПЕНКО, Т.В. СТРУМІНСЬКА, М.В. КОЛОСНІЧЕНКО
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.