РОЗВИТОК FASHION-ІНДУСТРІЇ ТА СУЧАСНІ ЗАВДАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Н.В. ОСТАПЕНКО Київський національний університет технологій та дизайну
  • Т.В. СТРУМІНСЬКА Київський національний університет технологій та дизайну
  • М.В. КОЛОСНІЧЕНКО Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2706-5898.2023.3.3

Ключові слова:

дуальна освіта, інноваційні процеси, свідоме споживання, sustainable fashion, легка промисловість, індустрія моди

Анотація

Метою роботи є дослідження сучасних трендів для визначення основних напрямів у розвитку
fashion-індустрії. Окреслено основні тенденції та перспективи розвитку, акцентовано увагу
на проблемах сьогодення. Розглянуто сучасну моду у прагненні усвідомленого споживання:
можливості утилізації та відновлення одягу, що сприятиме дбайливому ставленню до довкілля,
а також аналізу використання наукових розробок та їх застосовуванню у різноманітних
технологіях сучасних виробництв та підготовки фахівців галузі
Методи досліджень базуються на дослідженні історичного розвитку fashion-ринку, аналізі
науково-технічної та нормативної інформації, виробничих видань з визначеної тематики;
методології порівняльного аналізу спеціальних технологій вторинної переробки і утилізації
виробів галузі. Дослідження особливостей освітньої діяльності у полі цього сегменту
ґрунтуються на системному підході до аналізу інноваційних процесів трансформації у системі
освіти.
Головні результати. Дослідженнями виявлено та наголошено нерозкритий потенціал
українських креаторів та виробників fashion-індустрії: шляхи розвитку індустрії моди в Україні
в найближчі роки мають поступово сповільнюватися, тому для формування конкурентних цін
та просування нових брендів молодим дизайнерам необхідно поєднуватися та створювати
колаборації для сталого розвитку вітчизняного fashion-сегменту, фокусуватися на ідеї
спільноти.
Наукова новизна. В роботі вперше застосовано системний підхід щодо комплексного розгляду
та аналізу наукових праць з дослідження проблематики і сучасних трендів розвитку fashion-
індустрії як складової модного бізнесу в цілому, а також у взаємозв’язку з концептуальними
положеннями неформальної освіти; запропоновано шляхи модернізації fashion-освіти: усунення
основних недоліків традиційних форм і методів навчання майбутніх fashion-фахівців з
урахуванням вимог роботодавців.
Практична значимість полягає у можливості подолання протиріч розвитку fashion-індустрії
між теоретичними меседжами та практичним застосуванням, освітою і виробництвом
для підвищення якості fashion-освіти у межах модернізованих організаційно-відмінних форм
навчання. Загострено проблеми та особливості роботи fashion-агенцій під час воєнного стану,
розглянуто виклики та можливості укріплення партнерських зв’язків сектору виробництво-
освіта.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-05

Як цитувати

ОСТАПЕНКО, Н., СТРУМІНСЬКА, . Т., & КОЛОСНІЧЕНКО , М. (2024). РОЗВИТОК FASHION-ІНДУСТРІЇ ТА СУЧАСНІ ЗАВДАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ. Індустрія моди, (3), 53–63. https://doi.org/10.30857/2706-5898.2023.3.3

Номер

Розділ

Науковий пошук

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають