АДАПТАЦІЯ FASHION-ІНДУСТРІЇ ДО ГЛОБАЛЬНИХ СВІТОВИХ ПРОЦЕСІВ

Автор(и)

  • М. В. Івасенко Київський національний університет технологій та дизайну
  • А. В. Гврітішвілі Київський національний університет технологій та дизайну
  • М. І. Савіна Київський національний університет технологій та дизайну
  • Т. С. Гаркава Київський національний університет технологій та дизайну
  • С. М. Коллє Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2706-5898.2020.3.1

Анотація

Аналіз  настроїв  та  категорій  споживачів  товарів  індустрії  моди  з  метою встановлення основних шляхів поведінки гравців ринку індустрії в умовах глобальних світових процесів. Методи. Для дослідження споживчих тенденції щодо товарів індустрії моди використано аналітичний метод. Основні категорії споживачів fashion- індустрії визначено методом синтезу.  Отримані  категорії  індукційним  методом  рекомендовано  інтегрувати  в маркетинговій діяльності брендів індустрії моди. Результати. У результаті дослідження найвагоміших настроїв споживачів світу в умовах глобальних світових процесів, встановлено чотири основні: страх, справедлива стійкість, десинхронізоване суспільство, радикальний оптимізм. Спираючись на визначені споживчі
настрої,  для  встановлення  основних  шляхів  поведінки  гравців  ринку  індустрії  моди  було визначено  категорії  споживачів  товарів  індустрії  моди:  стабілізатори,  поселенці,  нові оптимісти. Ключовими напрямами нових методів взаємодії fashion-брендів зі споживачами визначено наступні:
-  простота  в  прийнятті  рішень  (продажі  в  магазинах  з  обмеженим  асортиментом зростатимуть);
- спокійна торгівля (відмова від щоденних невизначеностей);
- уніфікована комерція (створює безперебійну взаємодію з клієнтами на всіх каналах);
- спрямування до архівів (індустрія перепродажу демонструє ознаки прискорення);
- гіперлокалізована соціальна комерція (можливість заробітку комісії всіх учасників офлайн/онлайн торгового ланцюжку);
- привернення уваги до міст другого рівня (перенесення уваги від перенасичених міст 1-го рівня до віддалених міст 2-го рівня, забезпечення швидкісної логістики);
- AR / VR покупки (використання засобів віртуальної реальності);
- еволюція на вимогу (спрощення US-дизайну (user experience) в онлайн просторі)
- потужність (і економія) упаковки (групові покупки за зниженими цінами, мінімізація упаковки).
Практична значимість: Отримані дані рекомендовано до впровадження у маркетингову і менеджмент діяльність українських fashion-брендів з метою покращення сервісу та, як результат, підвищення попиту на товари. Враховуючи відкритість світового простору до онлайн торгівлі, вітчизняні бренди, використовуючи новітні методи клієнтської взаємодії,
мають високі перспективи до зростання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-14

Як цитувати

Івасенко, М. В., Гврітішвілі, А. В., Савіна, М. І., Гаркава, Т. С., & Коллє, С. М. (2021). АДАПТАЦІЯ FASHION-ІНДУСТРІЇ ДО ГЛОБАЛЬНИХ СВІТОВИХ ПРОЦЕСІВ. Індустрія моди, (3), 36–40. https://doi.org/10.30857/2706-5898.2020.3.1

Номер

Розділ

Науковий пошук