СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ В РЕКЛАМІ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР

Автор(и)

  • С.В. Оганесян Kyiv National University of Technologies and Design
  • Є.П. Гула Kyiv National University of Technologies and Design
  • О.В. Мазніченко Kyiv National University of Technologies and Design
  • О.А. Болдирева Kyiv National University of Technologies and Design

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2021.4.3

Ключові слова:

інтернет, реклама, інтернет-реклама, дизайн, графічний дизайн, банер, відеореклама, ігри, блогерство

Анотація

Метою роботи є аналіз та визначення основних тенденцій у рекламі комп'ютерних ігор та її дизайні. Дослідження функціональних та візуальних особливостей дизайну певних видів інтернет-реклами.

Методологія дослідження заснована на системному аналізі наукових праць переважно тематично пов'язаних із рекламою в Інтернеті та особливостями її дизайну для різних платформ. У роботі використано візуально-аналітичні, порівняльні та монографічні методи наукового аналізу джерел.

Результати. Було досліджено сучасні тенденції у рекламі, які найбільш актуальні для сфери ігор зараз. Акцент зроблено на трьох найбільш популярних та відповідних для сфери ігор видах інтернет-реклами та особливостях графічного дизайну кожного. На основі аналізу наукових праць та відгуків людей на інтернет-майданчиках було виявлено значний інтерес до інтернет-реклами на противагу традиційній, а саме до банерної, відеореклами та блогерства. Виявлено особливості, переваги та недоліки кожного з цих видів інтернет-реклами. З'ясовано, які аспекти у дизайні цих видів реклами є важливими. Проаналізовано причини успішності використання цих видів інтернет-реклами в галузі ігор та їх психологічний вплив на споживача. Визначена важливість правильного підходу до дизайну даних видів реклами.

Наукова новизна полягає в узагальненні попередніх досліджень по зазначеній темі та виявленні особливостей певних видів інтернет-реклами, структуруванні інформації про переваги та недоліки кожного, виявленню особливостей дизайну кожного виду, а також аналізу причин успішності їх використання у сфері ігор та ролі у цьому графічного дизайну.

Практична значущість отриманих результатів полягає у тому, що вони можуть використовуватися як теоретична база до створення проектів, що пов’язані з рекламою комп'ютерних ігор. Досліджена інформація та наукові матеріали різних авторів дозволили створити інформативну статтю, зміст якої може бути корисним при розробці відповідних дизайн-проектів та виборі напряму реклами для нього.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Опубліковано

2022-10-06

Як цитувати

HOVHANNISYAN, S. V., HULA , Y. P., MAZNICHENKO, . O. V., & BOLDYREVA, O. A. (2022). СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ В РЕКЛАМІ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР. Art and Design, (4), 29–41. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2021.4.3

Номер

Розділ

Articles

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають