ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО КИТАЙСЬКОГО СТИЛЮ В ДИЗАЙНІ ЦИФРОВОЇ МОДИ: НА ПРИКЛАДАХ ВИРОБІВ ФЕШН-ІНДУСТРІЇ

Автор(и)

  • Симяо У Пекінський університет технологій і бізнесу
  • Ольга Володимирівна Єжова Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.3.6

Ключові слова:

китайський стиль, дизайн одягу, цифрова мода, медіа контент, дизайн ювелірних виробів, дизайн стилю, китайська культура

Анотація

Проаналізовано художньо-естетичні характеристики, які впливають на сучасний цифровий дизайн одягу в китайському стилі, практику створення та запропонувати сучасні цифрові дизайнерські рішення в дизайні ювелірних виробів, стилю та одягу. Використані теоретичні та практичні методи дослідження: аналіз наукової та фахової літератури з теми дослідження, проєктування на основі еволюції візерунків і форм, аналіз аналогів об’єктів дизайну, дизайн-проєктування та створення продукту з використанням спеціалізованого програмного забезпечення. Розкрито основні риси сучасного китайського стилю в дизайну одягу та персонального іміджу. Узагальнено основні характеристики стилевих рішень дизайну сучасного китайського цифрового одягу і персонального іміджу. За результатами дослідження розроблено проєкти цифрового дизайну ювелірних виробів та персонального іміджу. Проаналізовано характеристики основних форм дизайну цифрової моди в китайському стилі, виявлено тенденції розвитку, які впливають на сучасний китайський дизайн виробів індустрії моди, узагальнені деякі практичні результати дизайну цифрової моди. Результати дослідження можуть бути використані для аналізу та розроблення промислового та орієнтованого на індивідуального споживача дизайну одягу, ювелірних прикрас та персонального іміджу в китайському стилі. Результати дослідження можна використовувати для подальшого вивчення цифрового дизайну одягу та персонального іміджу в китайському стилі для медіаконтенту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-11

Як цитувати

WU, S., & YEZHOVA, O. V. (2023). ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО КИТАЙСЬКОГО СТИЛЮ В ДИЗАЙНІ ЦИФРОВОЇ МОДИ: НА ПРИКЛАДАХ ВИРОБІВ ФЕШН-ІНДУСТРІЇ. Art and Design, (3), 68–78. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.3.6

Номер

Розділ

Articles