РОЛЬ ДИЗАЙН-ОБЄКТІВ У СТВОРЕННІ ВІЗУАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МІСТА НА ОСНОВІ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ КИТАЮ

Автор(и)

  • Цин Лю Shaanxi University of Science & Technology
  • О. Є. Шмельова-Нестеренко Kyiv National University of Technologies and Design

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.4.4

Ключові слова:

культурна спадщина, фірмовий стиль, дизайн логотипу, регіональна культура, графічний дизайн, дизайн об’єктів для спортивних подій, айдентика міста, образ міста, візуальна ідентичність

Анотація

Мета: дослідити та проаналізувати поточну ситуацію щодо інтеграції китайської культурної спадщини у дизайн-об’єкти, розроблені з метою створення  образу міста, обґрунтувати необхідність такої інтеграції в сучасних умовах

Методологія. У дослідженні застосовано метод огляду літератури, узагальнення, аналізу та систематизації отриманих результатів, також проведено ситуаційний аналіз візуального образу китайських спортивних подій.

Результати. Обґрунтовано важливість і необхідність інтеграції естетичних елементів китайської культурної спадщини в дизайн-продукцію візуальної ідентичності міста. Визначено майбутні напрями досліджень у цій галузі. Проаналізовано деякі успішні приклади об’єктів дизайну для великих спортивних подій у Китаї, розробленого з використанням елементів культурної спадщини

Наукова новизна. Проведено аналіз та узагальнення попередніх досліджень за тематикою роботи. На основі аналізу виокремлено чотири перспективні напрями подальших досліджень у галузі дизайну продукції для створення міського образу..

Практичне значення. Результати цього дослідження можна використати при вивченні інноваційного дизайну на основі культурної спадщини та в практичному дизайні обєктів, що візуалізують міській образ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-24

Як цитувати

Liu , Q., & Shmelova-Nesterenko , O. (2023). РОЛЬ ДИЗАЙН-ОБЄКТІВ У СТВОРЕННІ ВІЗУАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МІСТА НА ОСНОВІ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ КИТАЮ. Art and Design, (4), 45–54. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.4.4

Номер

Розділ

Articles

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають