РОЛЬ ДИЗАЙН-ОБЄКТІВ У СТВОРЕННІ ВІЗУАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МІСТА НА ОСНОВІ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ КИТАЮ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.4.4Ключові слова:
культурна спадщина, фірмовий стиль, дизайн логотипу, регіональна культура, графічний дизайн, дизайн об’єктів для спортивних подій, айдентика міста, образ міста, візуальна ідентичністьАнотація
Мета: дослідити та проаналізувати поточну ситуацію щодо інтеграції китайської культурної спадщини у дизайн-об’єкти, розроблені з метою створення образу міста, обґрунтувати необхідність такої інтеграції в сучасних умовах
Методологія. У дослідженні застосовано метод огляду літератури, узагальнення, аналізу та систематизації отриманих результатів, також проведено ситуаційний аналіз візуального образу китайських спортивних подій.
Результати. Обґрунтовано важливість і необхідність інтеграції естетичних елементів китайської культурної спадщини в дизайн-продукцію візуальної ідентичності міста. Визначено майбутні напрями досліджень у цій галузі. Проаналізовано деякі успішні приклади об’єктів дизайну для великих спортивних подій у Китаї, розробленого з використанням елементів культурної спадщини
Наукова новизна. Проведено аналіз та узагальнення попередніх досліджень за тематикою роботи. На основі аналізу виокремлено чотири перспективні напрями подальших досліджень у галузі дизайну продукції для створення міського образу..
Практичне значення. Результати цього дослідження можна використати при вивченні інноваційного дизайну на основі культурної спадщини та в практичному дизайні обєктів, що візуалізують міській образ.