ХУДОЖНЬО-КОМПОЗИЦІЙНЕ ФОРМОУТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО ОДЯГУ «УКРЗАЛІЗНИЦІ»: ЕСТЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • О. В. Колосніченко Київський національний університет технологій та дизайну
  • І. О. Приходько-Кононенко Київський національний університет технологій та дизайну
  • Н. В. Остапенко Київський національний університет технологій та дизайну
  • М. В. Колосніченко Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2018.4.5

Ключові слова:

художньо-композиційне формоутворення, естетико-гармонійне проектування корпоративного одягу, ідентифікація корпорацій, тектоніка одягу спеціального призначення

Анотація

Метою дослідження є розробка основ художньо-композиційного формоутворення та естетики стилістичних рядів форменого одягу працівників корпорації «Укрзалізниця». Розглянуто особливості підходів до проектування уніформи (одягу спеціального призначення) як складової частини матеріальної культури, відповідності забезпечення її естетичним, ідентифікаційним, стильовим та іміджевим вимогам корпорацій. Застосовано історичний, функціональний, порівняльний, асоціативний та системний методи дослідження. Використано компаративно-типологічний, аналітичний та емпіричний підходи.  Виконано аналіз особливостей взаємовпливу технології та морфології розвитку  форм  одягу  спеціального  призначення  із  зазначенням  естетико-культурологічного  аспекту.  Досліджено  уніформу  у  контексті  основного  елементу корпоративної  культури  та  етики,  соціального  феномену.  Визначено  дилеми особливостей  створення  жіночої  уніформи  як  еклектики  квазічоловічої  та  фемінізованої типології. Наукова  новизна.  Систематизовано  інформацію  щодо  виявлення  ліній  тренду  у розвитку уніформи та визначення тренду майбутніх розробок. Визначено конструктивізм
як теоретичне підґрунтя зародження та  розвитку дизайну  сучасного одягу спеціального призначення,  а  також  одягу  як  об’єкту  культури  в  цілому.  Доведено  історичний  вплив форменого одягу, уніформи на розвиток сучасної моди. Практична значущість. Створено структуру асортименту корпоративного одягу працівників «Укрзалізниці». Запропоновано різновиди одягу спеціального призначення, який складається з відомчого форменого, виробничого та спеціального одягу відповідно умовам праці. Розроблено комплекти форменого одягу провідників, запропоновано їх композиційно-конструктивний  устрій.  Запропоновано  кольорове  рішення  та  враховано  сумісність
виробів  одягу  із  взуттям,  аксесуарами  з  метою  створення  образності  уніформи  у відповідності до фірмового стиля «Укрзалізниці».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-04

Як цитувати

Колосніченко, О. В., Приходько-Кононенко, І. О., Остапенко, Н. В., & Колосніченко, М. В. (2019). ХУДОЖНЬО-КОМПОЗИЦІЙНЕ ФОРМОУТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО ОДЯГУ «УКРЗАЛІЗНИЦІ»: ЕСТЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Art and Design, (4), 52–64. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2018.4.5

Номер

Розділ

Articles

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2 3 4