КОМПЛЕКСНА ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ

Автор(и)

  • В. В. Каплун Київський національний університет технологій та дизайну
  • І. О. Шведчикова Київський національний університет технологій та дизайну
  • О. П. Кравченко Київський національний університет технологій та дизайну
  • О. О. Шевченко Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/1813-6796.2018.4.4

Ключові слова:

енергоефективність, енергозбереження, освітня платформа, проектна діяльність, центр енергоефективності, комплексний підхід

Анотація

Застосування комплексного підходу щодо створення цілісної освітньої платформи проектної діяльності в сфері енергоефективності. Використовуються відомі особистісно-орієнтовані методики забезпечення якості освітніх послуг як базові чинники створення комплексного набору навичок, знань і компетенцій у сфері енергоефективності та інноваційний процес їх отримання для слухачів з різною базовою професійною підготовкою. Реалізація проектно-орієнтованої освітньої платформи передбачає використання особистісно-орієнтованих технологій навчання з застосуванням бази інженерних та наукових проектів для підвищення енергоефективності, дозволяє еластично формувати наповнення модулів багаторівневої підготовки слухачів з унікальним для кожного набором практичних навичок, знань і компетенцій з використанням інноваційного процесу їх отримання. В роботі сформовані базові принципи створення освітньої платформи проектної діяльності у сфері енергоефективності, компоненти якої мають багаторівневу структуру для підготовки та підвищення кваліфікації, реалізовану у вигляді взаємозв'язаних модулів, курсів, тренінгів, які дозволяють обрати  індивідуальну освітню траєкторію слухачу з урахуванням напряму спеціалізації та професійних інтересів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-02

Номер

Розділ

Мехатронні системи. Енергоефективність та ресурсозбереження