МЕХАНІЗМ РОЗРОБКИ SMM-СТРАТЕГІЇ ДЛЯ БРЕНДУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Авторы

  • Олена С. Євсейцева Київський національний університет технологій та дизайну, Україна
  • Яна О. Ольшанська Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.3.9

Ключевые слова:

SMM-стратегія, бренд, продукція підприємства, механізм, цільова аудиторія, конкуренти, рекламна кампанія, платформи, соціальні мережі, ефективність стратегії, візуалізація бренду, реклама, цифровізація

Аннотация

В статті зазначено, що в сучасному інформаційному світі соціальні мережі вже давно стали незамінним інструментом для просування брендів в епоху діджиталізації. Створення ефективного механізму розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства є ключовим аспектом для досягнення успіху в цьому напрямку. Доведено, що для комерційних користувачів та бізнес-агентів важливо розуміти, що пасивна присутність у соціальних мережах не є достатньою, адже потрібно постійно реалізовувати ефективну стратегію соціальних медіа маркетингу (SMM), яка допоможе досягти поставлених цілей та підвищити конкурентоспроможність підприємства. Встановлено, що при ефективному механізмі розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства необхідно враховувати такі основні елементи: визначення цілей; цільова аудиторія; обрання найкращих платформ; створення та впровадження цікавого контенту; часовий інтервал публікацій; постійний зворотній зв’язок з аудиторією; візуалізація бренду; аналіз, оцінка та оптимізація соціальних мереж; реклама; аналіз підприємств-конкурентів. Доведено, що ефективний механізм розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства має бути диверсифікований таким чином, який зможе швидко налаштуватися до змін у поведінці аудиторії та трендах в соціальних мережах, що є базовим драйвером у діяльності будь-якого бізнесу, який прагне досягти успіху в цифровому світі. Визначено, що механізм розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства включає різні етапи і завдання, і кожен з них вимагає певних навичок та знань. Залучення спеціалістів для кожного аспекту допомагає ефективніше вирішувати завдання та досягати поставлених цілей. Також, з’ясовано, що з огляду на постійну зміну та розвиток соціальних мереж та поведінки користувачів, необхідно забезпечувати постійний моніторинг та аналіз результатів, щоб адаптувати стратегію за потреби та зберігати високу ефективність. Визначено, що механізм розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства включає в себе такі основні етапи: аналіз цільової аудиторії, визначення цілей, вибір платформ, створення контенту, створення брендованого стилю, планування рекламних кампаній, залучення аудиторії, аналітика та оптимізація, моніторинг конкурентів, звітність. Встановлено, що механізм розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства – це прогресивний вектор руху інтернет-маркетингу, який за допомогою комплексу елементів та засобів щодо використання соціальних медіа через канали просування компаній та брендів вирішує різні маркетингові бізнес-питання.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Биография автора

Олена С. Євсейцева, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

кандидат економічних наук, доцент

Загрузки

Опубликован

2023-09-13

Как цитировать

Євсейцева, О. С., & Ольшанська, Я. О. (2023). МЕХАНІЗМ РОЗРОБКИ SMM-СТРАТЕГІЇ ДЛЯ БРЕНДУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА. Журнал стратегических экономических исследований, (3), 84–92. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.3.9

Выпуск

Раздел

СОВРЕМЕННЫЕ ТЕНДЕНЦИИ И ПРОБЛЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ