КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОРІЄНТИРИ СТВОРЕННЯ СИНЕРГЕТИЧНОГО ЕФЕКТУ КОНСОЛІДАЦІЇ ТА ДИВЕРСИФІКАЦІЇ РЕСУРСІВ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КООПЕРАЦІЄЮ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Світлана Бебко Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.2.1

Ключові слова:

кооперація закладів вищої освіти, диверсифікація ресурсів, консолідація, синергія, інноваційний розвиток

Анотація

У статті висвітлено специфіку та ключові елементи методики щодо консолідації та диверсифікації ресурсів при реалізації механізму управління кооперацією закладів вищої освіти. Обгрунтовано, що розвиток сучасної вищої освіти будь-якої країни в умовах глобалізованого світу неможливо уявити поза процесом її інтернаціоналізації, що відбувається у формі міжнародної кооперації. Визначено, що інтернаціоналізація та інтеграція вищої освіти в глобально-міжнародному аспекті ставить багато нових питань перед теорією і практикою. Найважливіші з них – що є загальне і особливе в освіті і науці, які закономірності, форми, методи управління є універсальними, а які діють у діапазоні конкретних умов різних країн, як найкращим чином виконувати функції освіти й науки у міжнародній діяльності, у чому полягають особливості національного стилю в освіті і розвитку університету як інституту освіти, в організаційній поведінці, системах управління, наскільки ці особливості важливі для досягнення бажаних результатів. Обгрунтовано, що, міжнародне співробітництво у цій галузі підтримує інновації та створення робочих місць у інтегрованих закладах вищої освіти, забезпечуючи мобільність навичок між країнами. Встановлено, що міжнародна кооперація закладів вищої освіти сприяє підвищенню якості та актуальності своєї вищої освіти та професійної освіти та навчанню за допомогою регулярного відстеження випускників.  З урахуванням результатів наукових досліджень, виділено та проаналізовано ключові чинники розвитку системи вищої системи України, зокрема це: значний науково-технічний та інтелектуальний потенціал, особливо у сфері технічних, природничих та медичних наук; значна мережа вищих навчальних закладів, що стимулює конкуренцію на ринку освітніх послуг; високий рівень доступності вищої освіти (у вищих навчальних закладах навчаються майже 90% випускників середніх шкіл, що є одним із найвищих показників у світі); орієнтація розвитку системи вищої освіти з урахуванням міжнародних (у тому числі європейських) критеріїв і стандартів, у тому числі імплементація Болонської декларації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Світлана Бебко, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

кандидат економічних наук, доцент кафедри смарт-економіки

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-05

Як цитувати

Бебко, С. (2022). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОРІЄНТИРИ СТВОРЕННЯ СИНЕРГЕТИЧНОГО ЕФЕКТУ КОНСОЛІДАЦІЇ ТА ДИВЕРСИФІКАЦІЇ РЕСУРСІВ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КООПЕРАЦІЄЮ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ . Журнал стратегічних економічних досліджень, (2), 8–21. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.2.1

Номер

Розділ

МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ