АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «МЕДІГРАН»

Автор(и)

  • Марія Бордюк Київський національний університет технологій та дизайну, Україна
  • Валерія Геннадіївна Щербак Київський національний університет технологій та дизайну, Україна https://orcid.org/0000-0002-7918-6033

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2021.3.4

Ключові слова:

конкурентоспроможність, етапи розвитку конкурентоспроможності, планування на основі прогнозу, стратегічний менеджмент, ТОВ «Медігран»

Анотація

Статтю присвячено обґрунтуванню необхідності переосмислення змін у системі управління суб’єктами господарювання, що зумовлено, насамперед, сучасними проявами характеру конкуренції та відсутністю ефективного конкурентного середовища, низьким рівнем конкурентоспроможності та низькою інноваційною здатністю. На прикладі підприємства «Медігран» досліджено основні етапи розвитку конкурентоспроможності малих підприємств. Визначено таку послідовність основних етапів розвитку: основне фінансове планування, планування на основі прогнозу, планування, орієнтоване на зовнішнє середовище, стратегічний менеджмент, моніторинг на підприємстві. Гіпотеза дослідження полягає у виконанні аналізу та оцінюванні етапів розвитку конкурентоспроможності, її підвищенні з урахуванням особливостей зовнішнього і внутрішнього середовища. Метою дослідження є аналізування сутності та оцінювання конкурентоспроможності компанії «Медігран», визначення особливостей забезпечення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах. Проведений аналіз управлінських технологій визначив ефективний інструмент управління конкурентоспроможністю компанії «Медігран», який доцільно використовувати на основі ситуаційного підходу. Доведено, що успішна імплементація адміністративних технологій у стратегічному управлінні конкурентоспроможністю підприємства, реалізація потенціалу збільшення виробництва, розвиток технічних компонентів, формування конкурентної переваги забезпечать синергетичний ефект. Наголошується, що для створення стійкої конкурентної переваги необхідно визначити пріоритетні джерела конкурентних переваг, сформувати досконалі можливості, додати цінність і створити нові фундаментальні компетенції, а також використовувати бенчмаркінг, подолати організаційну інерцію, своєчасно виявляти застарілі знання, навички та процеси.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Валерія Геннадіївна Щербак, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

доктор економічних наук, професор, професор кафедри підприємництва та бізнесу, Київський національний університет технологій та дизайну, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-04

Як цитувати

Бордюк, М., & Щербак, В. Г. (2022). АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «МЕДІГРАН». Журнал стратегічних економічних досліджень, (3), 32–37. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2021.3.4

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ