СТРАТЕГІЯ ДИЗАЙНУ КОНТЕНТУ ЕКСПОЗИЦІЇ ОНЛАЙН-МУЗЕЮ З ТОЧКИ ЗОРУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Автор(и)

  • Ц. Чжао Шеньсійський університет науки і технологій
  • Ольга Єжова Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.2.8

Ключові слова:

культурна спадщина, стратегії персоналізації, технологічна інтеграція, досвід користувача, дизайн онлайн-музею, штучний інтелект

Анотація

Мета: проаналізовати застосування штучного інтелекту для вдосконалення художнього дизайну в онлайн-музейних виставках.

Методологія. В роботі поєднано огляд літератури з аналізом прикладів дизайну онлайн-музеїв з застосуванням технологій штучного інтелекту. Зокрема, проаналізовано такі онлайн музеї: Британський музей (Англія), Лувр (Франція), Шанхайський музей (Китай), Музей Ватикану (Ватикан), а також цифровий проєкт Mei Lanfang.

Результати. В результаті проведеного аналізу виявлено, що штучний інтелект має глибокий вплив на художні компоненти цифрових музейних експонатів. Окреслено інструменти штучного інтелекту можуть динамічно адаптувати візуальний контент і елементи дизайну, збагачуючи художню розповідь і узгоджуючи з уподобаннями глядача, щоб створити більш привабливі візуальні враження.

Наукова новизна. В статті отримали вперше схарактеризовано принципи використання штучного інтелекту в процесах художнього дизайну в онлайн-музеях. Систематизовані принципи поєднання штучного інтелекту з художнім дизайном, як нові методи для підвищення естетичної узгодженості та тематичної насиченості онлайн-виставок музеїв.

Практична значущість. Отримані дані підкреслюють трансформаційний потенціал штучного інтелекту в презентаціях цифрового мистецтва в онлайн музеях, зокрема завдяки його здатності вдосконалювати ключові елементи дизайну, такі як колірні схеми, типографіка та інтерфейс користувача. Сформульовані в роботі практичні висновки та рекомендації спрямовані на створення дизайну більш візуально привабливих і мистецьки насичених онлайн-музеїв.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-08

Як цитувати

ZHAO , J., & YEZHOVA, O. (2024). СТРАТЕГІЯ ДИЗАЙНУ КОНТЕНТУ ЕКСПОЗИЦІЇ ОНЛАЙН-МУЗЕЮ З ТОЧКИ ЗОРУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Art and Design, (2), 80–89. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.2.8

Номер

Розділ

Articles