ПЕРЕКОНУЮЧИЙ ДИЗАЙН У РЕКЛАМІ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКОВІ ОРІЄНТАЦІЇ СОЦІУМУ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2018.1.2Ключові слова:
дизайн візуальних комунікацій, переконуючий дизайн, інфографіка, соціальні орієнтації, поведінкові реакціїАнотація
Аналіз переконуючого дизайну у рекламі як явища сьогодення а також розгляд впливу дизайнерських смислів-образів на процеси сприйняття та поведінкові реакції людини. Використано поєднання комплексного йкомпаративістського методів, які дають змогу розкрити своєрідність
проблематики переконуючого дизайну в сучасному соціумі, а також принципи об’єктивності та неупередженості аналізу. Результати. Проведено аналіз контенту переконуючого дизайну у рекламі у соціальному повсякденні, встановлено його характерні риси, такі як
експресивність, переконливість, швидкість передачі певної прагматичної установки, емоційний вплив на підсвідомі реакції
людини й як результат – можливість трансформацій сприйняття та
поведінкових соціальних орієнтацій цільової аудиторії з програмуванням її дій у майбутньому. Наукова новизна. Доведено
потребу підвищення соціальної відповідальності як замовників, так і
виконавців рекламної дизайнерської продукції у формуванні внутрішніх інтенцій та поведінкових стереотипів більшості представників сучасного соціуму. Практична значимість. Отримані
результати дослідження мають допомогти більш глибокому розумінню специфіки переконуючого дизайну в рекламі як явища сьогодення, його глибокої взаємопов’язаності з різними аспектами людської буттєвості.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-06-14
Як цитувати
Kolisnyk, O. V. (2018). ПЕРЕКОНУЮЧИЙ ДИЗАЙН У РЕКЛАМІ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКОВІ ОРІЄНТАЦІЇ СОЦІУМУ. Art and Design, (1), 18–25. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2018.1.2
Номер
Розділ
Articles