ПЕРЕКОНУЮЧИЙ ДИЗАЙН У РЕКЛАМІ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКОВІ ОРІЄНТАЦІЇ СОЦІУМУ

Автор(и)

  • O. V. Kolisnyk Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.30857/2617-0272.2018.1.2

Ключові слова:

дизайн візуальних комунікацій, переконуючий дизайн, інфографіка, соціальні орієнтації, поведінкові реакції

Анотація

Аналіз переконуючого дизайну у рекламі як явища сьогодення а також розгляд впливу дизайнерських смислів-образів на процеси сприйняття та поведінкові реакції людини. Використано поєднання  комплексного  й
компаративістського  методів,  які  дають змогу  розкрити  своєрідність
проблематики  переконуючого  дизайну  в сучасному  соціумі,  а  також  принципи об’єктивності та неупередженості аналізу. Результати.  Проведено  аналіз контенту  переконуючого  дизайну  у рекламі  у  соціальному  повсякденні, встановлено його характерні риси, такі як
експресивність, переконливість, швидкість передачі  певної  прагматичної  установки, емоційний  вплив  на  підсвідомі  реакції
людини  й  як  результат  –  можливість трансформацій  сприйняття  та
поведінкових  соціальних  орієнтацій цільової аудиторії з програмуванням її дій у майбутньому. Наукова  новизна.  Доведено
потребу  підвищення  соціальної відповідальності  як  замовників,  так  і
виконавців  рекламної  дизайнерської продукції  у  формуванні  внутрішніх інтенцій  та  поведінкових  стереотипів більшості  представників  сучасного соціуму. Практична значимість. Отримані
результати дослідження мають допомогти більш  глибокому  розумінню  специфіки переконуючого  дизайну  в  рекламі  як явища  сьогодення,  його  глибокої взаємопов’язаності  з  різними  аспектами людської буттєвості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-14

Як цитувати

Kolisnyk, O. V. (2018). ПЕРЕКОНУЮЧИЙ ДИЗАЙН У РЕКЛАМІ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКОВІ ОРІЄНТАЦІЇ СОЦІУМУ. Art and Design, (1), 18–25. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2018.1.2

Номер

Розділ

Articles