ГРАФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНИХ ПЛАКАТІВ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ТА ЕСТРАДНОЇ МУЗИКИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2617-0272.2021.3.10Ключові слова:
український естрадний плакат, візуальна мова, образно-проєктні рішення, стилістика, гельветика, типографічність, графічний дизайн, радянський плакатАнотація
Метою даної роботи є виявлення характерних особливостей візуальної мови плакатів української народної та естрадної музики, пошук актуальних графічних рішень для подальшого використання всучасному дизайні. Методологія. Методом дослідження є спостереження та порівняння об’єктів дизайну. Основою дослідження стали плакати музичних подій і колективів народної та естрадної музики України,
розроблені в різних стильових, образно-проєктних варіантах. Хронологічні межі дослідження зумовлюються періодом плакатного мистецтва радянської України другої половини XX ст. і пострадянським періодом XX ст. (1960 – 1999рр.). Результати. Особливості розвитку візуальної складової рекламних музичних
плакатів другої половини XX століття було поділено на кілька різних тенденцій в означені часові рамки. Проведено аналіз
композиції, колористики, сюжету, декоративних елементів і шрифтів плакатів народної та естрадної музики радянської і пострадянської України з метою виявлення актуальних та застарілих графічних рішень.
Наукова новизна. Здійснено аналіз стилістичних особливостей рекламних плакатів фольклорного і естрадного напрямів в Україні радянських часів за певними ознаками, елементами візуальних
символів та графічними складовими. Виявлено актуальні й застарілі образно-проєктні рішення у дизайні плакатів другої половини XX століття.
Практична значущість. Запропоноване дослідження та висновки, викладені в статті, можуть бути використані в наукових
роботах, пов'язаних з подальшим вивченням елементів дизайну плакатів України; в навчальному процесі щодо вивчення тематики дослідження.
Завантаження
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-12-13
Як цитувати
Chuprina, N. V., Malysh, D. O., Golovchanska, Y. O., Gerasymenko, D. O., & Mykhajluk, O. Y. (2021). ГРАФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНИХ ПЛАКАТІВ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ТА ЕСТРАДНОЇ МУЗИКИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ. Art and Design, (3), 105–113. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2021.3.10
Номер
Розділ
Articles