СУЧАСНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ В МЕЖАХ ЛАНЦЮЖКА ПОСТАЧАННЯ ІНДУСТРІЇ МОДИ
DOI:
https://doi.org/10.30857/2706-5898.2020.2.1Анотація
Бізнес-процеси присутні у всіх типах підприємств, незалежно від розміру або галузі, в якій діє підприємство. Успішне управління бізнес-процесами (BPM) є показником рівня сталостіорганізаційних процесів . В рамках ланцюга поставок можна спостерігати наявність бізнес-процесів спільного характеру, оскільки BPM спирається на принципи партнерства, розвитку
та обміну інформацією через зв’язки, що існують у цьому ланцюгу між усіма суб’єктами [1]. У цій роботі розглядається BPM у відносинах з постачальниками та споживачами в
ланцюгу поставок підприємств, які працюють в індустрії моди. Ламберт [2] перелічує вісім макропроцесів, що відбуваються в ланцюгу поставок, між постачальниками, виробниками,
дистриб’юторами, роздрібними продавцями та кінцевими споживачами, а саме: управління взаємовідносинами з клієнтами, управління взаємовідносинами з постачальниками, управління попитом, виконання замовлень, управління потоками виробництва, удосконалення продукції, а також комерціалізація та менеджмент повернень. У рамках цієї статті представлено дослідження, яке аналізує сегменти управління спільними бізнес-процесами в ланцюгу поставок індустрії моди на основі відповідей 508 менеджерів та працівників індустрії моди в Республіці Сербія. Досліджено потреби у розвитку окремих сегментів відповідно до потреб сучасного менеджменту бізнес-процесів. Дослідницька частина цієї статті спирається на застосування тесту Фрідмана, який дозволяє аналізувати поточний стан BPM у відносинах з постачальниками та споживачами в ланцюгу поставок індустрії моди, що виражається у відповідях працівників із ранжируванням їх уподобань. Матеріал статті сприяє створенню бази знань в рамках досліджень у галузі впливу BPM на вдосконалення ланцюга поставок, на основі яких можна
проводити подальші дослідження та розширювати знання.
Практичне значення. Результати, досліджень цього типу, сприяють розвитку бізнесу з різних аспектів. Переваги можуть бути відображені не лише через посилення конкурентних
позицій, а й через сталість бізнесу на основі адекватного застосування практики BPM у всіх його сегментах . Відповідно, крім наукової новизни, яка відображається в результатах
дослідницької роботи, є практична новизна, яка знайшла відображення в керівних принципах розвитку сучасного BPM в ланцюгу поставок індустрії моди.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-10-22
Як цитувати
Dobrosavljević, A., & Urošević, S. (2020). СУЧАСНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ В МЕЖАХ ЛАНЦЮЖКА ПОСТАЧАННЯ ІНДУСТРІЇ МОДИ. Індустрія моди, (2), 36–39. https://doi.org/10.30857/2706-5898.2020.2.1
Номер
Розділ
Науковий пошук