ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕСУ: МАРКЕТИНГ ТА ЦИФРОВІЗАЦІЯ

Автор(и)

  • Айнура К. кизи Мосумова Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна
  • Євген Ю. Пурей Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.5.3

Ключові слова:

конкурентоспроможність, цифрова економіка, економічний процес, діджиталізація, маркетинг, маркетинговий інструментарій, цифровий маркетинговий інструментарій, індустрія 4.0, маркетингова діяльність

Анотація

Підвищення конкурентоспроможності бізнесу в умовах сучасного бізнес-середовища вимагає інтеграції маркетингових стратегій та цифрових технологій. Створення функціонального та естетичного веб-сайту, а також мобільних додатків для зручного взаємодії з клієнтами; запровадження електронної комерції для розширення каналів продажів та зручного замовлення продукції або послуг та ефективне використання соціальних мереж для реклами, взаємодії з аудиторією та підвищення свідомості бренду дають змогу забезпечити підприємству стабільну конкурентну ринкову нішу. Основною метою представленої роботи є визначення основних особливостей використання маркетингового та цифрового інструментарію, як умови формування комплексу для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Основними методами представленими в роботі є: аналіз і синтез для виявлення основних особливостей маркетингової та цифрової складової в просі підвищення конкурентоспроможності; індукції і дедукції для встановлення звязкім між представленими компонентами; графічний метод для наочного відображення представлених результатів дослідження. Основними напрямами підвищення конкурентоспроможності за рахунок маркетингу та цифровізації можуть бути: оптимізація веб-сайту для покращення його видимості в пошукових системах; використання різноманітних онлайн-рекламних кампаній для привертання нових клієнтів; застосування бізнес-аналітики та систем Business Intelligence для збору та аналізу даних про споживачів, ринки та конкурентів; використання даних для створення персоналізованих пропозицій та рекламних повідомлень; впровадження різних платіжних систем та забезпечення безпеки електронних транзакцій; вдосконалення процесу покупки та оптимізація корзини для зменшення відмов від покупок; розробка цікавого та високоякісного контенту для привертання цільової аудиторії; використання блогів, відео та інших форматів для ефективної комунікації з клієнтами; забезпечення можливостей для онлайн-консультування та відповідей на питання клієнтів; оптимізація інтерфейсів та процесів для максимальної зручності користувачів; використання систем автоматичних розсилок для інформування клієнтів та стимулювання продажів; впровадження систем управління відносинами з клієнтами для ефективного взаємодії з клієнтами; взаємодія з впливовими особистостями та блогерами для просування продуктів або послуг; співпраця з партнерами для розміщення реклами та залучення нових клієнтів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Айнура К. кизи Мосумова, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна

доктор філософії (PhD), викладач

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-28

Як цитувати

Мосумова, А. К. к., & Пурей, Є. Ю. (2023). ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕСУ: МАРКЕТИНГ ТА ЦИФРОВІЗАЦІЯ. Журнал стратегічних економічних досліджень, (5), 29–36. https://doi.org/10.30857/2786-5398.2023.5.3

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ